Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bo i båt

SmTrading

Medlem
er det aldri vært noe barnevern inne i bildet ? norge er jo veeeldig påpasselig når det gjelder barn og oppvekst, så lenge de vet om forholdene da, og åssen er det å ha spedbarn på så liten plass?
 

Msites Ltd

Livsnyter
er det aldri vært noe barnevern inne i bildet ? norge er jo veeeldig påpasselig når det gjelder barn og oppvekst, så lenge de vet om forholdene da, og åssen er det å ha spedbarn på så liten plass?

:) Jeg forstår ikke helt din vinkling på dette med barnevern, men tror nok dette ligger langt utenfor barnevernets prioriterte oppgaver da mine barn har et sunt og godt liv med foreldre som gir dem det de har behov for både omsorgsmessig og materialistisk.

Nå har vi ikke hatt spedbarn i båt før, så det blir en ny utfordring som jeg gyver løs på med glede. Men, tror nok ikke du skal bekymre deg på mine vegne, for ungen kommer til å få en god og normal sunn oppvekst uansett om den bor i båt eller på land.

Og hvordan får du posten din da? :p

Jeg har valgt å leie postboks, men det er mulighet for å få levert posten i postkasser her på brygga.
 
Topp