Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Conta Faktura offisielt lansert

Dag Frogner

Supermedlem
Ja, det er denne crm-utvidelsen som kommer sammen med KID. Når det gjelder sletting av notater vil de bli slik som nå, men det vil i tillegg komme en annen metode for å legge inn gjøremål på kunden, der alt loggføres i en søkbar liste, varsler sendes ut, osv.

Genialt. Da ser det ut til at jeg kan droppe mitt nåværende CRM. Bruker det hovedsaklig kun til å sette opp påminnelser ang fakturering og noen smånotater.

Bare bra å ha færre tjenester å forholde seg til. :)
 

Bjørnar

Gründer
Hansson. Du er verdt min vekt i gull dersom dette blir implementert. Sava, det hadde vært deilig med ett system for mange oppgaver.
 

hansson

Langveisfarende
Bjørnar, alt som er nevnt her er faktisk ferdig programmert, det er bare KID og det som ligger bak i maskineriet der ang. delinnbetalinger, feilinnbetalinger, inkasso osv. det gjenstår en del plukk på. Så crm-delen kommer 100% garantert. Må understreke at dette blir en betalings-pakke. I stedet for å ta en stykkpris per KID-transaksjon gjør vi det enkelt og setter en fastpris med ubegrensede transaksjoner. Hva prisen blir har vi ikke bestemt oss helt for ennå.
 

Bjørnar

Gründer
Betaler mer enn gjerne for tjenesten, men jeg antar man kan velge vekk KID? Eller går de to sammen som hånd i hanske?
 

Bjørnar

Gründer
Forsåvidt greit, men det jeg tenkte på var CRM-biten - slik jeg tolker innlegget over her, så henger de sammen?
 

hansson

Langveisfarende
Dette kan du gjøre hvis du purrer før det har gått 14 dager over forfall. Etter 14 dager kan du gå inn på fakturaen > Flere valg og sende fakturaen på nytt hvis du ikke vil ha med purregebyret. Men overskriften PURRING får du ikke med uten purregebyr når det har gått 14 dager. Tvilsomt at vi kommer til å endre dette. Normen er å kreve purregebyr når man purrer så vi har lagt oss på dette og ønsker ikke for mange dillete småvalg i innstillingene.
 

hansson

Langveisfarende
* Melding kan du legge inn når du sender på nytt, men det er ikke mulig å sende med meldinger på purringer siden de skal sendes på papir (lovkrav). Skal du ha en melding med i brevet må du nesten skrive ut selv og legge ved et vedlegg i konvolutten ;)
 

Ubrukelig

Medlem
Uff, er fryktelig irriterende noen ganger når det er alt for få plasser på fakturaen:( Fakturaen er full nå å jeg mangler fem varer.
 

hansson

Langveisfarende
Ja det skjønner jeg at du reagerer på. Har du vurdert å bruke vedlegg til lange lister med produkter/timer/etc.? Det er derfor vi har en ganske fremtredende vedleggsfunksjon. Du er ikke den eneste som har etterlyst flere fakturalinjer, og det er en utvidelse vi har planlagt å lage.
 

Ubrukelig

Medlem
Jeg løste det ved å legge ved et skjema hvor alle varene stod også skrev jeg bare totaltsum på faktura å skrev "se vedlegg" Siden dette var en ganske bred bestilling fungerte det. Men en klart best om alt hadde vært på fakturaen. Men er jo begrenset med plass på et A4 ark!
 

hansson

Langveisfarende
Bra, det er akkurat den metoden jeg ville anbefalt deg. Utfordringen for oss som lager tjenesten er at vi regner med at 90% av brukerne bare sender en eller to varelinjer i hver faktura. Vi må også finne ut hvordan vi skal gjøre det med girodelen, slik at det ikke blir giro på begge sider hvis du sender en faktura med to sider. I våre dager er jo giroen mest "til pynt", så det er mulig vi bare kutter den kort og brutalt, eller lager et valg der de som har tenkt å skrive fakturaer over flere linjer må velge vekk giro.

Så langt har vi tenkt mest på det estetiske først og fremst, og valgte å utsette å funksjonalitet som bare noen få prosenter av brukerne trenger.
 

paal_erik

Medlem
@Hansson

Har dere vurdert å lage en "demo online", slik at potensielle kunder kan gå inn å teste butikken?

- Er det noen begrensning på hvor mange kunder man kan lagre?
- Kan man lagre produkter også, eller må dette legges inn på hver faktura?
(bruker idag winvask, som funker til et ENK... Men jeg er ikke helt fornøyd)

Repeat funksjon:
- Kan dette brukes i et forbund, klubb lag til medlemskontigent? Da med utsendelse 1 gang pr.år
- Eller er ikke dette ønskelig marked?
 
Topp