Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Eiendom.no til salgs på qxl.no

Santo

Active Member
Men hvorfor byr vedkommende over seg selv uten at andre bud har kommet inn?

Er det så rart da? Iogmed at minsteprisen ikke ser ut til å være oppnådd så hjelper det ikke å ha det høyeste budet...

Jeg tipper vedkommende forsøker å teste ut hvor minsteprisen er; men den er nok som jeg har skrevet før mye høyere.
 

NilsF

Medlem
Høyeste bud ved utløpet av auksjonsperioden: kr 65.000.
Minstepris ble ikke oppnådd. Alle bud over kr 30.000 ble gitt av en og samme budgiver.
 

Ali

New Member
Helt utrolig! Jeg ville ikke solgt et slikt domene. Jeg tror auksjonen er bare for å teste om hvor mye folk er villig til å betale for den.

Hvis selger er her, vennligst kontakt meg. Du vil ikke angre.
 

allegretto

Medlem
Jeg hadde vert veldig skeptisk med å kjøpe et domenenavn gjennom qxl. Spesielt når selger ikke har hatt noen salg tidligere.
På ebay kjøper jeg aldri av selgere som ikke har hatt mange positive tilbakemeldinger.
 

Bjørn

Domenespekulant
Eiendommer.no er forøvrig tilsalgs her på forumet med prisantydning. Skal ikke kommentere den prisen, men Eiendom.no er et bedre domene.
 

zapotek

Medlem
Hm, se på hva som ligger der nå, ser ikke ut som den ble solgt, og kan ikke helt skjønne at inntektene på det nåværende greiene der (priser står i footer) kan rettferdiggjøre å ikke selge til 500k. Er det de samme greiene som var der før? Ut fra registreringsdato i whois ser det heller ikke ut som det har bytta eier.

Hehe bra tekst i footer på den siden "For mer informasjon eller tips om stat/kommune-ansattes løgner og/eller lovbrudd ta kontakt på tlf. "
 

JoachimO

Medlem
Innholdet er komplett verdiløst, men akkurat et domene som dette kan nok ha en viss verdi i seg selv. Om den er 500k kan sikkert diskuteres dog
 

Bjørn

Domenespekulant
... "en viss verdi" er vel å si det svært mildt... er absolutt enig at 500K kan diskuteres, men at det er et av de beste .no som er tilsalgs, er det vel liten tvil om...
 

Panda

Medlem
Enig med zapotek., dette må være et av de mest verdifulle .no domener som finnes. Men hvorfor vil ikke eieren selge? Vet noen av dere hva eieren forlanger? :)
 
Topp