Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Eiendom.no til salgs på qxl.no

NilsF

Medlem
Nå finnes det jo en rekke andre mer eller mindre gode domener å velge blant for en eiendomsmegler, foruten eget firmanavn eller varemerke. Det er nesten bare fantasien som setter grenser, og jeg tar det ikke for gitt at det tidligere er inngitt et bud på 500.000 kroner for domenet eiendom.no, selv om det fra selger er påstått så.

Jeg kan nevne domener som: eiendommer.no, bolig.no, boliger.no, hjem.no, hus.no, leilighet.no, leiligheter.no, hytte.no, hytter.no, fritidsbolig.no, fritidsboliger.no, tomt.no, tomter.no, megler.no, eiendomsmegler.no, eiendomshandel.no, handel.no, husmegler.no, hyttemegler.no, tomtemegler.no osv.

Og så har en det forhold at mange i Norge bruker nynorsk skriftspråk og det utvider utvalget av relevante domener. Jeg kan nevne: eigedom.no, eigedommar.no, bustad.no, bustader.no, husvære.no, heim.no, leilegheit.no, fritidsbustad.no, fritidsbustader.no, tomtar.no, meklar.no, eigedomsmeklar.no, eigedomshandel.no, husmeklar.no, hyttemeklar.no osv.

For øvrig har det på denne tråden vært et par innlegg som jeg synes virker noe påfallende ved at skribentene forsøker å gi inntrykk av å være ivrige kjøpsinteressenter, men i stedet etterlater et inntrykk av at de står i forbindelse med selger. Det inkluderer også innlegget fra den som opprettet tråden. For dersom man virkelig er interessert i å kjøpe domenet og gjerne så billig som mulig, så er det vel ikke særlig smart å hausse opp prisen ved å legge ut slike innlegg på et forum som dette?

Eiendom.no selges høystbydende (over minstepris) - kupp på QXL.no Sluttdato: 08.09.2011 08:13

Kunne godt tenkt meg den gitt... er selger her? hadde vært intr. å vite minstepris.

Helt utrolig! Jeg ville ikke solgt et slikt domene. Jeg tror auksjonen er bare for å teste om hvor mye folk er villig til å betale for den.

Hvis selger er her, vennligst kontakt meg. Du vil ikke angre.
 
Sist redigert:
Topp