Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er det hostgator som er tingen?

Nutz

Med lem
2 år bare på Icd.

Servage 7 år, men det gjør du nok klokt i å styre unna, så flott ut med unlimted absolutt alt den gangen, virket ganske bra lenge.. Goddag-mann-økseskaft-svar på support. :)
Billig er det også, har det bare for å ha det nå..
 

Tonny Kluften

Administrator
Føler at det er affiliatelinken din som argumenterer..

Alle hoster betaler ca. det samme til affiliatene sine, bare å bytte hvis det finnes bedre hosting...

Du er ny her på WF og har ikke helt kommet inn i rytmen eller skjønt modellen WF er tuftet på:D
Men for å ta det fra bunnen av. Poenget med webforumet er å gi alle best mulig muligheter til webdrift og la flest mulig tjene mest mulig penger på web. Det gjøres bl.a. ved anbefale ting som garantert fungerer veldig bra, slik som HG og Solidhost. Penger og direkte inntjening er ikke et issue, WF generer ikke direkte profitt, bare utgifter. Sånn, nå vet du det.

Hvorfor kan du ikke bare anbefale icdsoft da og fortelle hvorfor de er bedre, mer stabile, har bedre kundeservice osv. Jeg lover at jeg ikke skal komme og påstå at du anbefaler dem fordi det er en gammel studiekamerat av deg som eier icdsoft... ;)
 

Nutz

Med lem
Nei, vil helst ikke begi meg ut på å anbefale den ene eller den andre leverandøren. ;)
Svarte bare på et direkte spørsmål.. :)
Men selv valgte jeg Icd fremfor Hostgator, da denne leverandøren gav bedre ytelse for meg.
Icdsoft er bare et lite pissfirma i forhold til Hostgator, om de har økonomisk ryggrad til å holde det gående har jeg heller ikke peiling på..

Liker en form for ærlighet oppi alt, blir litt småprovosert når noen med hånden på hjertet anbefaler noe som helt klart er et dårlig valg for oss her oppi kalde nord.

Ja, det det blir tilbudt mye søppel her i europa også, hardstappa servere alle lamper på cPanelet over status blinker rødt. Ikke til å komme bort i fra. -Guttunger med reseller-account.

Icdsoft er ikke noen bekjent eller kompis av meg.. Har bare 2 kontoer der, og har vært minimalt med krøll og nedetid på de 2 årene.. Faktisk så klarer de å pælme ut de som misbruker resursjer og krøller det til for andre leieboere. Om dette vil fortsette i fremtiden har jeg da ingen peiling på..

I verste fall ha alltid øynene oppe for alternativer.. Ikke bli for hardt knyttet til en leverandør, er ikke så dyrt å ha en i "backup"..
 

Nutz

Med lem
Kjære Tony.. :D
Lover deg, er ikke for å provosere deg eller selge inn ICD som heaven.
-Da hadde jeg nok klistra på en affiliate-link og vært villig til å legge ut om hvor flott og rosenrødt alt var.

Men synes du overseller Hostgator til de grader, -som sikkert er et godt valg for de med hovedkundemasse i USA.
I Europa er det ikke Hostgator som er det krystallklare alternativet, -slik som du vil ha det til.

Men vi kan være enige om en ting.. One.com SUUUGER! :)

Synes du skal vurdere sjekke opp ICD for evt. å kunne se om det er noe å tjene på det.
evt. signe opp med konto, stressteste server måle ytelse sammenlignet med en av dine hostgator-kontoer.
-Så benytte deg av den 100 dagers kronene tilbake dersom du synes du får søppel for pengene.

Får du ikke igjen pengene dine, så kjøper jeg kontoen av deg. ;)
 

Tonny Kluften

Administrator
Vel, vel, ok da.
Da konkluderer jeg med at følgende argumenter ikke holder og at jeg sporenstreks må si opp hostgatorkontoene mine slik at jeg ikke blir skadelidende pga crappy hosting:

- etter å ha brukt flere HG-kontoer i 5 år og samtidig testet 30-40 andre hoster er HG fortsatt mitt soleklare førstevalg utenlands (Solidhost gjelder i Norge)
- har en konto til $9 mnd. med 4-5000 unike norske brukere pr dag (15000 sidevisninger) som laster fort nok (jeg er like overrasket hver dag over at de godtar dette)
- topp kundeservice som tar seg tid hvis jeg er litt dum på noen områder
- usporbar nedetid
- verdens enkleste kontrollpanel, cPanel
- WF får inn lommerusk på HG-affiliatekotoen sin
- erfarne WF-medlemmer anbefaler HG

Skjønner at argumentene over for å bruke Hostgator ikke er særlig gode, jeg ser jo klart og tydelig nå som de er listet opp etter hverandre at jeg må holde meg langt unna HG. Herregud, jeg har jo vært passe tett i nøtta de siste 5 årene. At det går an!!! Jeg vet ikke hva jeg snakker om når jeg sier at jeg vet hvilken hosting som fungerer!!! At jeg tjener til livetsopphold på nett er et mysterium!
 

Nutz

Med lem
Knallbra Tony.

Kan ikke matche din fartstid og tidligere erfaringer på det antallet med utprøvde hoster.
Men har min andel av dårlige erfaringer jeg også, møkkalei av å vente på at sider skal laste ferdig. Vente på MySql etc.. Bilder tikker inn på skjermen som en gammeldags fax.

Egentlig vil jeg vel ikke at det skal flytte inn noen fler på det hotellet jeg er på nå.
-Da flere kunder sjappa ofte betyr lengre kø i kassa.. ;) -Samt trengsel ved dørene.
 

picxx

Well-Known Member
hæhæhæ....når noen begynner å klage på hostgator og selv ligger på icd og servage sier det sitt.
Da skal man ikke snakke om troverdighet.....hihihi :D
 

Nutz

Med lem
hehe.. Ser ut som nok en "happy customer" fra Servage er her inne på tråden..
Legg merke til anførselstegn..
Servage er absolutt ikke bra, det er noe du sikkert har erfart også picxx.

Så det ut som jeg forsvarte Servage? -Beklager det, absolutt ikke meningen.
Kan du vise til tilsvarende rot og faenskap hos ICD?
På mine 2 år der, så er jeg ikke i nærheten av alt det krøllet som Servage serverte på en gjennomsnitts måned.
Aner ikke hvor stabile Servage er nå, er sjeldent innom å sjekker, ligger bare noen halvhjerta sider der..
 

picxx

Well-Known Member
hostgator... hold tråden nå :)
 

Knut

Medlem
Hadde før en dedicated server hos Leaseweb i Nederland. De var veldig ok. Men så hørte jeg masse positivt om Hostgator her inn og fikk med "Baby" konto der. Har nå flyttet det meste over til de og har absolutt ingenting å klage på. Det tar kanskje ett halvt sekund lenger tid å laste sidene, support kunne ikke vært bedre om de hadde sittet ved siden av meg og prisen er noe selv en 12 åring klarer om han kutter ut snopen i uken og kun kjøper litt på lørdag.
 
Topp