Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er det hostgator som er tingen?

Frodem

Medlem
Hei...

Ser jo att dere overhodet ikke klarte å holde tråden.. jeg bare lurte på om det var hostgator som var "tingen" trengte jo ikke en hel avklaring om verdens nettsteder :)
e
Skal jeg bruke hostgator eller andre leverandører, enklere var det ikke :)

Frod
 

Knut

Medlem
Du skal bruke Hostgator :)

men vil vel ikke være helt enig i at tråden sporet så veldig mye av.
Når du spør om sånt så vil det altid komme innlegg med personlige erfaringer på godt og vondt. Det må være bra, for det er til slutt du alene som må ta valget og da er det jo greit å vite litt om erfaringene andre har.
Ingen her kan egentlig si at, du må bruke Hostgator.
 
Sist redigert:

allegretto

Medlem
Frodem, tråden sporet overhode ikke av. Det ble nettopp diskutert webhosting, hostgator vs andre hosting-firma, absolutt innenfor tema.

Du må selv gjøre opp din mening utifra den informasjon som er tilgjengelig.

Lykke til!
 

Frodem

Medlem
Nei ok ikke såå avsporet, skal være enig i det :)

Men det ble iallefall "rart" inne i tråden da. Har hostgator wp eller joomla! klar i webhotellet, eller må det installeres selv?

Frode

ps, blir nok ett "hotell" hos hostgator også,
 

Frodem

Medlem
Hei

Kan jeg ikke kun bestille webplass hos hostgator? Ser ut til att jeg må ha ett domene navn på ett av de to valgene?

Frode

update, ser ikke slik ut, da blir det jo litt "teit" å velge dem, siden jeg skal bruke .no adr og dem har valg .com .org og .net i det valget til venstre.

Kan jo ikke bruke det valget til høyre, siden jeg ikke har fått mitt .no adr klart ennå.
 
Sist redigert:

Frodem

Medlem
Tonny

Joda det gikk jo ann :)

Hvordan foregår registreringen av .no domene, skal det også komme skriftlig dokumenter hjem til meg eller har jeg misforstått?

Bestillte forrige fredag, den 18 (?) juni og har ikke fått noen ting ennå, hverken mail eller brev hjem.

Frode
 

allegretto

Medlem
Om det er domeneshop du har benyttet skal du ha fått tilsendt dokumenter til den e-posten du benyttet ved registrering, viss ikke ta kontakt med dem og de sender det på nytt.
 

Frodem

Medlem
Tenkte kanskje dere ville ha en update :)

Iallefall, nå er alt på plass, nettside+domene og epost. Begynner å lage ny side nå

Frode
 
Topp