Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er det hostgator som er tingen?

allegretto

Medlem
Jepp, spurte support om det nå.. og må ha reseller-konto for å få flere domener...
Jeg vurderer nemlig å flytte over omlag 50 domenere... og det blir nok temmelig dyrt per mnd. i forhold til Hostgator. Tror derfor jeg slår ifra meg ICDsoft.. selv om hastigheten/ping er betydelig bedre!

Hm.. noen som har andre forslag til hosting i Europa (gjerne nord-europa) som tilbyr omtrent de samme prisene som Hostgator? Finnes det? Skal hoste rundt 50 domener.. (typiske firmasider med forholdsvis liten trafikk)
 

Nutz

Med lem
Hva med en liten VPS i Norge?
Når det er mange sider med lav trafikk, så burde det kunne forsvares.
 

Letitbe

Medlem
Ja, skulle kanskje vurdert det. Noen anbefalinger? Har likevel inntrykk av at man kan få veldig bra hastighet feks. fra Tyskland.. og til en vesentlig bedre pris.
 

tyr897

Medlem
Bruker selv for øyeblikket VPS.net (UK), og er meget fornøyd de 6 månedene jeg har vært der.

Har ikke hatt problemer med oppe- eller responstid. Har sendt én e-post til support, hvor jeg ikke fikk opp en ny instans (tydeligvis pga ip mangel), noe som ble besvart og løst innen en halvtime.

Jeg har dog ingen erfaring med deres managed løsning, dersom noen er ute etter det.
 

allegretto

Medlem
VPS.net virker absolutt interessant ja. Fikk kjapt svar på de fleste spørsmål nå nettopp gjennom online support/chat.
.. Finnes det forresten noen mulighet for å sammenligne responstid/pingtid: VPS.net (England) vs icdSoft (Tyskland) ?
 

tyr897

Medlem
Jeg har/hadde ~50-60 ms herfra (Telenor ADSL).
Har dessverre ikke noe ip å gi, da jeg blokkerer ping og ikke gidder å rekonfigurere ;)
 
Topp