Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Goodleadz - svindel

picxx

Well-Known Member
Tror dere man kan få siv jensen og per sandberg også til å bli med han? I såfall drar jeg fram visakortet på 1-2-3... :D

Hørte akkurat at Stoltenberg skulle være med, så har akkurat overført 2 mill.
Håper andre følger på.
 

pleb

Medlem
Er det sånn at hele Goodleadz har blitt lagt ned nå? Gründeren stikker av til utlandet med halen mellom beina og 20 mill på konto samtidig som han sparker rundt seg med hissige stikk til alle andre enn seg selv?

I så fall ganske underholdende.
 

Mortenxx

Medlem
Nå tror jeg du overvurderer ham grovt, ihvertfall når det gjelder hastighet. "Ting Tar Tid" i slike saker hvis det skal gjøres ordentlig.
Er det sånn at hele Goodleadz har blitt lagt ned nå? Gründeren stikker av til utlandet med halen mellom beina og 20 mill på konto samtidig som han sparker rundt seg med hissige stikk til alle andre enn seg selv?
* 18 måneder bare på å planlegge GoodleAdz-systemet.
* 5 måneders Prelaunch, med 41 nyhetbrev til "founding members".
* Ytterligere 4 måneder før Goodleadz ble synlig på Norges uoffisielle pyramideforum.
* Og nå har det gått 12 måneder til uten at noe særlig har skjedd.

Han er altså ikke av de kjappeste.
 

Slett ikke

New Member
Nå har de gitt ut bok også...

Vet ikke om jeg skal le eller grine.
-Men ler mest....!!! :)


Noen avsluttende visdomsord:

"Det er for det første ikke kapitalismen det er noe galt med, men i stedet
mangelende moral og økende grådighet hos altfor mange som har fått
altfor stor makt i det kapitalistiske systemet."
Hentet fra side 120.

"Vi kan selvfølgelig heller ikke garantere at vi som selskap vil eksistere neste år,
eller om 10 år. INGEN selskaper på jorden kan gi en slik garanti. Og kanskje
spesielt ikke i den meget turbulente økonomiske tiden verden befinner seg i når
du leser denne boken."
Hentet fra side 129.

"Den første forandringen som derfor alle tidligere GoodleAdz-medlemmer vil
oppleve, er at den årlige medlemsavgiften på $198 har utgått. Det finnes ingen
årlige medlemsavgifter i GoodleAdz konseptet lenger! Det nye som på en måte
har kommet i stedet, er et månedlig abonnement, - et abonnement som vil
inneholde endel særdeles verdifulle produkter og tjenester! Dette skal vi
komme tilbake til i flere detaljer senere i dette kapittelet."
Hentet fra side 131.


Åja, her er linken til boken.... Le! -eller "Les" var det vel jeg mente... ;-)

http://www.goodleadz.com/AdvertisingDOINGGOOD.pdf
 

MobyDick

New Member
begynte å lese de første 7-8 sidene men ble vel mye å følge med på...

Kan noen gi en kjapp statusoppdatering per juni 2012? venter i spenning på å få vite hva som skjedde med GoodleAdz eller hva det het, det mystiske brødreparet med posen full av mel av ymse renhetsgrad, og ikke minst helten i historien, Truls Lurås! fikk han noen gang tilbake sine 100k? Ble det gull og grønne skoger eller hjalp han kun til å finansiere yatchen til lederne på Malta?
 

Mortenxx

Medlem
Kan noen gi en kjapp statusoppdatering per juni 2012?

norway.goodlenewz.com (frem til desember 2011)
GoodleNewz | Facebook (etter desember 2011)

Jeg har ikke sjekket noe selv på disse sidene nå, jeg bare søkte på nettet etter "goodlenewz".

Status på høsten 2011 var 2 ledermøter (juli og oktober), hvor deltakerne fikk tilbud om franchise-avtaler for nye prosjekter. Jeg husker ikke nøyaktig hva disse prosjektene gikk ut på, men ett av prosjektene var "Penny Auctions" og et annet prosjekt var en slags "by-portal" for annonsering. Du finner opplysninger på GoodleNewz i artiklene om ledermøter.
 

MobyDick

New Member
men hva med lurås og de andre her inne? hvis dere fortsatt er aktive, hva skjedde med de månedlige utbetalingene? ble det 2% daglig rente eller hva det var snakk om?

edit: holdt nesten på å glemme programmet som skulle liveoversette alle verdens språk :p er det bare jeg som følger dårlig med eller ble dette aldri noe av?
 
Sist redigert:

pleb

Medlem
Selv orker jeg ikke engasjere meg i det her mer. Føler det blir litt som å ydmyke kristne fundamentalister - man vet at man har rett, men samtidig smått provoserende å diskutere med de på andre siden av bordet.

Om folk enda ikke har innsett at dette er et tapsprosjekt, så skal ikke jeg bruke tid eller energi på å prøve å omvende dem.
 

Truls Lurås

New Member
Vil bare si at programmet fortsatt er aktivt.
Siden sist har både goodletoolz pro og good-leadz.com gått live. Noe som er interesant i forhold til dere som driver med afiliate og mlm på nett. Goodle bidz er ikke oppe enda. Goodle city er på vei.
Det var en oppdatering fra meg.
 
Men fortsatt er det ikke kommet noe godt svar på spørsmålet "Hvor kommer pengene fra?" Altså, for at noen skal tjene penger, må noen tape penger, og for at noen skal akseptere å tape penger må de få noe igjen. Dette kalles gjerne "produktet" eller "tjenesten" det betales for.

Så langt har jeg ikke fått noen klar ide om hva dette systemet LEVERER på bunnlinja til sluttbrukeren - den eller de som til syvende og sist skal finansiere overskuddet og fortjenesten som gjør det verdt tiden og pengene og innsatsen hos de som er del av systemet.

Så langt virker dette som rent pyramide scam og verdiløs pengeforflytning, sammen med luftige drømmer om å tjene penger og enda mer luftige idealer om å gjøre noe "helt udefinert kult og heftig". Og grunnleggeren virker utfra det som sto på bloggen som en desillusjonert og bitter mann som føler at hele verden er råtten og imot ham.
 

Truls Lurås

New Member
Pengene kommer fra at folk kjøper visninger av sin egen webside. Så det er ingen investering men man kjøper en tjeneste når man har fått visningene er tjenesten oppbrukt på linje med google adwords eller facebook adds. Men her har man mulighet på å tjene på sin.gen reklamering da du kan få en inntekt utfra mor mange visninger du har kjøpt. Backlinks er også viktig for rating på google. Goodleadz har vert gjennom en del forandringer på det året jeg har vert med på dette men jeg syntes konseptet virker bedre nå. Dette er ikke en investeringsmulighet men en mulighet til å vise en nettside og å generere treff. Er du ikke interesert i denne tjenesten er det ikke noe for deg.
 
Topp