Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er den generelle oppfatningen av SEO SPAM COPS?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det jeg er ikke liker med dem er at dem faktisk er smarte. Dem allierer seg og markedsfører denne klubben sin. Det blir som mapdaddy sa her en gang om noen kaffetrakter-produsenter eller noe slikt. Dem lagde plutselig et "kvalitetsstempel" som alle medlemmene kunne sette på trakterne sine for å bevise at dette var en kvalitetstrakter. Etter en stund, så ville ingen ha en trakter uten dette merket, fordi dem trodde det da ikke var kvalitet.

Om dem gjør en bra nok jobb med markedsføringen sin, så kan nemlig dette skje. Og dem gjør en bra jobb. Dem driver nemlig SEO Spam Cops, som aktivtet jobber med å slenge dritt om alt som er av konkurrenter og lager negativ media oppstyr om konkurrentene sine. I samme slengen så nevner dem at dette ikke hadde skjedd innenfor bransjerådet sitt.

Vi kan bare innse det. Det dem har gjort er smarte og vi burde egentlig gjøre noe for å slå tilbake innen det er for seint.
 

sKrud

Meget sliten student
Den er god du!

Skal vi starte Norges SEO Senter ??
Evt. på utenlandsk Norwegian SEO Center..

----------------------------
This site is approved NSC!
----------------------------
Quality assurance since 2008
----------------------------
 

semb

Medlem
A propos spam copsene: Hele grunnen til at de ble såpass kjent var jo at de fikk prioritet utestengt fra google. Dette var ikke pga juks på domenet prioritet.no, men pga SEO-tiltakene de hadde gjort for sine kunder som stort sett var grey hat.

Nå har Prioritet opprettet et nytt domene: PrioritetNorge AS - Markedsføring pÃ¥ Internett - Prioritet Internet Marketing Partner, som ER indeksert av Google. Så lenge prioritet.no er utestengt, skulle vel det nye domenet deres også være det? Blir interessant å se om copsene eller google tar tak i det.

Uansett en ganske sleip måte å prøve å bli reindeksert på: "vi fortsetter med grey hat, men lager bare et nytt domene!"
 

Gomlers

Member
Helt bååånnn ærlig så var egentlig "Norwegian SEO centre" en fantastisk idé.

Vi burde definitivt gjøre noe tilbake... Helt riktig at de allierer seg. Kjenner ikke til Bekkelund? i det hele tatt, men fyren har sikkert snakketøyet i orden, og det er en kjent sak i flere av dem koser seg med kjennskap til google-gutta, som er et stort minus for resten av internettnorge.

Ender jo med at en må betale for å fremstå som seriøs...
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har alltid sagt jeg er åpen for å bygge en organisasjon, men har ingen mulighet til å gjøre det alene da jeg.. kremt.. faktisk sitter på andre siden av jordkloden!
 

Msites Ltd

Livsnyter
Nå skal jeg ikke drepe denne ideen - men, ikke glem at jo mer oppmerksomhet rundt dette, jo mer kjent blir også de andre...
Det å penetrere et marked alene er vanskelig - det er først når man får konkurranse og oppmerksomhet man virkelig tar markedet og da har disse gutta et forsprang på et par hestehoder.....
 

Msites Ltd

Livsnyter
Så lenge det vil være mer oppmerksomhet rundt dette temaet så vil alle som driver innen dette ha stor nytte av det siden det er flere som setter fokus på det!

Hvis det kun er en liten spurv som forsøker å få ut budskapet vil den alltid være en liten spurv.....
 
Topp