Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva skal du stemme ved valget?

Hva skal du stemme?

  • Arbeiderpartiet

    Stemmer: 5 12,5%
  • Sosialistisk Venstreparti

    Stemmer: 2 5,0%
  • Senterpartiet

    Stemmer: 1 2,5%
  • Høyre

    Stemmer: 7 17,5%
  • Fremskrittspartiet

    Stemmer: 19 47,5%
  • Kristelig Folkeparti

    Stemmer: 0 0,0%
  • Rødt

    Stemmer: 2 5,0%
  • Venstre

    Stemmer: 3 7,5%
  • Annet (eks KP, NKP, etc)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ingen får min stemme i år

    Stemmer: 1 2,5%

  • Totalt antall stemmer
    40

RusselSim

Medlem
Det som er interessant her er hvorfor flest medlemmer av Webforumet vil stemme FRP. Hva er det FRP kan gjøre som gjør livet for slike som oss lettere? Jeg vet ikke. Hvis dere har noe helt konkret, kom med det.

Jo det skal jeg si deg det begynner på Mu..

Derfor jeg skal stemme på FRP ialfall, virker som om de er det eneste store partiet som tør og si at det er nok muslimsk innvandring. Dessuten hadde det vært fint om Mullah Krekar hadde tatt første flyet hjem og:)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
RusselSim: så det er muslimsk innvandring som er den verste? hva med alle de andre innvandrerene ?

Om FRP kommer til makten så er det mye mulig de deler den med f.eks Høyre, og alle vet at Høyre VIL inn i EU. Blir Norge med i EU så er det FRI innvandring fra de andre EU landene.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
joda, men med et EU-medlemskap så vil det bli mye lettere. Det er ikke FRI innvandring til Norge nå, vi har jo en begrensing.

Jeg er en av de som er imot EU-medlemskap :p
 

Tonny Kluften

Administrator
Dessuten hadde det vært fint om Mullah Krekar hadde tatt første flyet hjem og:)

Muslimer er ikke onde i seg selv, jeg har et par venner som er muslimer og de plager meg ikke. Og sharia blir ikke en realitet i Norge med AP ved roret.
Krekar kommer ikke fortere hjem med frp ved makten, vi har ikke lov til å sende folk som risikerer dødsstraff hjem, slik er det bare. Det gjelder også frp.
 
U

Uregistrert

Guest
Den dagen vi har like mange muslimer som protestanter i Norge går alt til h.......

På samme måte ville det endt i katastrofe om det var like mange katolikker som protestanter.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Muslimer er ikke onde i seg selv, jeg har et par venner som er muslimer og de plager meg ikke. Og sharia blir ikke en realitet i Norge med AP ved roret.

Forsåvidt enig. I kjellerleiligheten under oss flyttet det nylig inn noen hyggelige muslimer fra tjukkeste Afrika. Jeg gledet meg enormt over at det ikke flyttet inn noen Nordmenn.

Det er marerittet egentlig. Noen nordmenn fra distriktet som skal bo et år i Tromsø for å "oppleve byen". Mitt favorittmareritt er som følger:

Jeg blir presset til å være med charter-svein og cowboy-laila til mallorca på "tur". Hotellrommet vårt har ikke air-condition og naboen på den ene siden er en guttegjeng fra England. På den andre siden ferierer noen sentralstyremedlemmer i FrP.

*hadde hoppet fra balkongen*
 

Bjørnar

Gründer
skjønner ikke hva som er så inn i hampens ille med "innvandringa". norge blir et bedre land å bo i, dess flere kulturer som møtes. selvsagt vil det ikke gå problemfritt, men gevinsten på lang sikt er større, mener jeg.

å "hive ut mulla krekar" er det sløveste jeg noen gang har hørt. frp vil sette til side grunnloven for å få han ut. det er skandaløst. hvis det er fritt frem for å endre grunnloven i denne saken, hva blir så neste sak? jeg er selvsagt enig i at han skal ut, men ikke for en hver pris. forresten er det antakelig, dersom han er så skummel som folk påstår, tryggere å vite hvor han er, enn å slippe han løs i et annet land fritt.
 

RusselSim

Medlem
RusselSim: så det er muslimsk innvandring som er den verste? hva med alle de andre innvandrerene ?

Det er mest de som lager bråk på byen og som ikke klarer å integrere seg. Liker mye bedre innvandrere fra Vietnam, Thailand etc pga de ikke klager så mye og de klarer å tilpasse seg.
 

peterandrej

pensjonert moderator
RusselSim: men hva i alle dager har dette med valget å gjøre?

Antar det var som et svar på hvorfor man skal stemme FrP. Som vi vet:

1. Innvandere (dvs muslimer) er noe herk
2. ...med mindre de er kvinner og fra Thailand/Vietnam/etc og gifteklare med styremedlemmer i FrP..

Artige paradoks med Frps innvandringspolitikk:
1. FrP er imot innvandring. Men bare fra land som Pakistan, Afghanistan og Somalia. Hvis innvandreren derimot er fra USA, så er det jo greit.. Smak så på den artige greia med at Norge jo har innvandringstopp, og har hatt det siden 70-tallet.
2. Til å være et innvandringsfiendtlig parti er det jo sjokkerende mange Frp'ere som er gift med innvandrere.
 

picxx

Well-Known Member
å "hive ut mulla krekar" er det sløveste jeg noen gang har hørt. frp vil sette til side grunnloven for å få han ut. det er skandaløst. hvis det er fritt frem for å endre grunnloven i denne saken, hva blir så neste sak? jeg er selvsagt enig i at han skal ut, men ikke for en hver pris. forresten er det antakelig, dersom han er så skummel som folk påstår, tryggere å vite hvor han er, enn å slippe han løs i et annet land fritt.

Jeg er ikke imot å la kjæledeggen vår bli boende i norge jeg. Han gjør antakelig mindre galt her enn om han blir skipet tilbake til resten av "Allah al akhbar" gjengen sin. Det jeg synes er rart er at mannen selv har gått ut og sagt han driver en såkalt terroristskole fra sitt hjem i norge. I norge er det lover mot terrorisme, så hvorfor han ikke blir satt inn til forvaring på Ila synes jeg er rart.

Meget mulig det er så ressurskrevende å fakke folk som pisser og drikker offentlig at maktapparatet i norge rett og slett ikke har tid til slike bagateller som det terrorisme er?
 

picxx

Well-Known Member
joda, men med et EU-medlemskap så vil det bli mye lettere. Det er ikke FRI innvandring til Norge nå, vi har jo en begrensing.

Jeg er en av de som er imot EU-medlemskap :p

Jeg har ikke satt meg så godt inn i dette, men hvordan blir det enklere med et medlemskap i EU?
Norge sliter jo med asylsøkere uten identitetspapirer og disse kommer jo i 99,9% til norge landeveien eller via båt (myten om at det kommer en somalier som skyller passet ned i dass på flyet er til å le av) og det er jo disse som i dag er "innvandrere" til norge om man ser bort fra familiegjenforening og div. andre "nødvendigheter".
I realiteten er det da FRI innvandring til norge så lenge man ikke har passkontroll ved alle grensestasjoner.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
RusselSim: det er faktisk nordmenn som er verst på byen. Men er enig i at mangen har problemer med å tilpasse seg, og holder seg sammen med "likemenn". Reglene for å komme inn i Norge bør være strengere.


Angående Mullah Krekar så kan de bryte grunnloven så mye de vil for min skyld. Han er en fare for landet vårt. er snakk om nasjonal sikkerhet.
 
Topp