Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva skal du stemme ved valget?

Hva skal du stemme?

  • Arbeiderpartiet

    Stemmer: 5 12,5%
  • Sosialistisk Venstreparti

    Stemmer: 2 5,0%
  • Senterpartiet

    Stemmer: 1 2,5%
  • Høyre

    Stemmer: 7 17,5%
  • Fremskrittspartiet

    Stemmer: 19 47,5%
  • Kristelig Folkeparti

    Stemmer: 0 0,0%
  • Rødt

    Stemmer: 2 5,0%
  • Venstre

    Stemmer: 3 7,5%
  • Annet (eks KP, NKP, etc)

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ingen får min stemme i år

    Stemmer: 1 2,5%

  • Totalt antall stemmer
    40

picxx

Well-Known Member
Angående Mullah Krekar så kan de bryte grunnloven så mye de vil for min skyld. Han er en fare for landet vårt. er snakk om nasjonal sikkerhet.

Om du rusler deg en tur inn på stortinget finner du folk som er en mye større fare for landet enn denne lille skjeggete bompibjørnen som sitter å lærer bort hvordan man på billigste vis kan sprenge større folkemasser i lufta.
 

kongen

kongemedlem
Til å være et innvandringsfiendtlig parti er det jo sjokkerende mange Frp'ere som er gift med innvandrere.

Kanskje Frp ikke er et innvandringsfiendtlig parti, men at du lever i den troen?
Kanskje Frp (og folk flest) ikke er mot innvandring generelt, men at de forbanner seg over dem som kommer til Norge for å utnytte systemet og ikke følger norske lover og regler?

1) Hva syns du om menneskene som kommer til Norge med den hensik å dra mest mulig penger ut av statskassen (gjerne fri leiebolig + penger) for å sende pengene til seg selv i sitt opprinnelige hjemland slik at dem kan leve som konger på alle sine lange "ferier"?

2) Hva syns du om de kriminelle gjengene med utenlands opprinnelse?

3) Hva syns du om asylsøkere som har fått avslag voldtar norske jenter?

Jeg tror de fleste ville kaste ut disse uavhegig av parti. Men vil det si at alle som vil kaste ut slike folk er innvandringsfiendtlig?

Fordi om et parti er mer opptatt av norske folks ve og vel enn andre parti, så trenger man ikke å beskylde partiet for å være et innvandringsfiendtlig parti...

Tja, Høy utdannelse, høy inntekt, beskjeden kulturell kapital. Du er nok Venstremann.

Nei
 

RusselSim

Medlem
RusselSim: det er faktisk nordmenn som er verst på byen.

Kanskje i Haugesund ja;) Men ta deg en tur på byen i Oslo sentrum en sein lørdagskveld så ser du hva jeg mener. Nesten med en gang du har med deg en fin norsk jente så får du trusler. Husker jeg ble drapstrua en gang pga jeg ikke ville gi bort jenta jeg var med..

De ser på nesten alle oss norske som svake, homser, femi etc Allikevel skal ikke nekte for at enkelt norske vestkanthomoer er femi..
 

Gaasehud

Medlem
Nå er jeg 16, liten unge uten stemmerett. Dog har jeg noen meninger, selv om jeg ikke er superaktiv i politikken.

Jeg tenker Frp ofte kan høres ut som et godt valg — om du ikke har satt deg inn i det. Mindre skatt, bedre veier, generelt bedre bevilgninger. Men hvor de får alle pengene til disse tingene er ikke så farlig. Blir ikke det litt som å tenke som små barn?

Og når det gjelder innvandring må jeg bare le, samtidig som jeg blir flau over mange nordmenn. Fordommer er fæle greier. Media blåser alltid opp saker når en "innvandrer" er innvolvert. F.eks. kan det stå at "gjerningsmannen var av blablabla opprinnelse". Men det står aldri at en "nordmann gjorde ditt og datt"?

Noen folkeslag i norge er det nok en større del som driver innbrudd, ligaer, etc. F.eks. kan det være en del øst-europeere. Men hvorfor i helvete skal det være noe galt med alle mørke for det?! Ikke alle innvandrere er mørke, og de innvandrerne som ikke er gode er hvert fall ikke nødvendigvis det. Blir kvalm av folk som hater mørke/innvandrere generelt basert på noen ting de har plukket opp her og der.

Når det gjelder å velge et parti, så er jeg som sagt for ung til å stemme (og det tror jeg er bra, regner ikke med at alle under 18 har et standpunkt, og ikke alle over heller). Men det hadde muligens blitt rødt.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg tenker Frp ofte kan høres ut som et godt valg — om du ikke har satt deg inn i det. Mindre skatt, bedre veier, generelt bedre bevilgninger. Men hvor de får alle pengene til disse tingene er ikke så farlig. Blir ikke det litt som å tenke som små barn?

Det brukes 140 tusen millioner kroner hvert år i regjeringen på "annet" i regnskapet. Det brukes 19 tusen millioner hvert år i U-hjelp.
I 2010 får det norske skolevesen hele 80 millioner (nei, ikke noen "tusen" forran det!) til å ruste opp ett skolevesen som ser ut og høres ut som det fremdeles ble bygd under krigen.

Så ja... jeg vet pokker'n ikke hvor man skal ta pengene fra...kanskje ta en liten milliard fra "annet" og en annen liten milliard fra U-hjelpen så er man langt i mål.
 
Topp