Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvorfor har du valgt Mac fremfor PC?

allegretto

Medlem
Er ikke Mac en jente PC da? Litt sånn "PC for dummies".. der ingenting kan gå galt?
.. jeg bare spørr

(ps.. denne meldingen kan også tolkes som en liten spøk)
 
Sist redigert:

TorsteinO

Art Director & grunder
det er en datamaskin for oss som ikke er usikre på seksualiteten vår ;)

Men fra spøk til alvor - det er vel egentlig akkurat det som er litt av greia, den "ingenting kan gå galt"-faktoren, som faktisk er ganske høy. I mediebransjen er det ofte veldig korte og strenge deadlines, og da har man rett og slett ikke tid til å plutselig måtte reparere alt mulig rart. Ting bør helst bare funke uten at man skal trenge å gruble på hvordan, hvorfor, hvorfor ikke, hva om, men kanskje, eller nei ikke sånn heller nei..
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Grunnen for meg at jeg ikke bruker Mac er i hovedsak prisen (jeg har hatt Mac og driftet et Mac nettverk for lenge lenge siden).
Men utenom det ville det blitt veldig tidskrevende (= kostbart) å sette seg inn i ny programvare eller nye måter å gjøre det samme på. For meg er det f.eks. en relatert diskusjon om man bruker Office 2003 eller 2010 og sånt: det jeg har fungerer.

Så: prisen har avgjort hvilken vaner jeg har dannet.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Kom hjem fra jobb kl 23:00 og skulle sjekke et par ting på nett og så endre litt på en annonse jeg har designet. Min stasjonære pc (som jeg bygde i nov) finner da ut at den vil skru av skjermen i 5-10 sek. Når den kommer på igjen, ser jeg at skjermdriveren har kræsjet og blitt startet på nytt. Men dette går ikke helt bra, så skjemen skrur seg av og på med et par minutters mellomrom.

Jaja, tenker jeg og skrur av pc`en og setter meg på laptop`en, dette kan jeg se nærmere på i morra. På laptop`en ble det tydeligvis innstallert en service pack sist jeg brukte den og den bruker ca 15min på å gjøre ferdig innstallasjonen.

Klokka er nå 00:07 og NÅ skal jeg begynne på den annonsen.

Vil....prøve....Mac....nå....
 
Topp