Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mulig genial forretningside

mrroy76

Medlem
Neida tråden har vært seriøs men pga mye press om å røpe noe så måtte jeg trolle litt. Liker du ikke bildet da, jeg som måtte teste mitt nye wacom brett
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg syns ikke at det er rart at folk er skeptiske. Jeg f.eks. får ukentlig tilbud om å være med på prosjekter som skal skape inntekter i framtida.
Når jeg spør om konkret info så er ofte infoen "Alt er klart. Det hadde vært artig med en nettside som..., kan ikke du lage det? Så skal jeg ta meg av å promotere siden".
Så spør jeg om hvordan siden skal promoteres så får jeg som svar "Jeg har ingen penger til promo, men Facebook er bra".
Når man har vært igjennom 50 sånne så blir man litt hardhudet og skeptisk. Ja, kanskje du har et kjempeprodukt/ide, men hvordan skal jeg vite det hvis du ikke kan presentere ideen tydelig og veldig konkret, og ikke minst vite i detalj hvordan ideen skal promoteres? Promoteringa er enda viktigere enn ideen/produktet.
Det er derfor det trengs en forretningsplan, fordi samarbeidspartnere skal skjønne hva du vil.

Neida tråden har vært seriøs men pga mye press om å røpe noe så måtte jeg trollkreme litt. Liker du ikke bildet da, jeg som måtte teste mitt nye wacom brett
 
Sist redigert:

mrroy76

Medlem
Jeg forstår dette utmerket godt, poenget med at jeg ikke vil ut med noe info er at det vil være veldig lett og forstå min ide, da den er enkel, men ikke gjennomført noen steder, utifra mine søk.

Hadde jeg hatt noen her med de rette kunnskapene så hadde jeg mere enn gjerne fortalt om ideen uten noen forpliktelser. Annet enn at den/de hadde vært nødt til og skrive under på skjemaer om og holde dette hemmelig.

Så ja jeg forstår utmerket godt at folk er skeptiske osv. Jeg skrev iallefall ikke tjen 1 million på og bli med på min ide :) Men ja jeg tror seriøst min ide har en verdi og potensiale for gode inntjeningsmuligheter
 
Topp