Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mulig genial forretningside

Tony J

Alle skal få
selve konseptet finner jeg ikke andre steder, så dette kan lanseres samtidig på alle "språk" om jeg ønsker. uten mere arbeid enn oversettelse og det å finne ett godt nok domenenavn, der er vel den største utfordringen

Domenenavn burde være en liten utfordring. Hvis det er slik du sier at det ikke finnes fra før, så kan du kalle det hva du vil. Det er produktet som vil selge slik jeg har skjønt det. Du kan godt bruke utenlanske freelancere til oppgaven dersom det blir for dyrt her hjemme. Det største problemet blir kommunikasjonen.
 

mrroy76

Medlem
Klarer ikke og holde meg lengre, jeg har nå tegnet første utkast av produktet i photshop

Jeg tenkte og lansere dette i Norges farger World wide

attachment.php
 

Vedlegg

  • hårføner.jpg
    hårføner.jpg
    53,1 KB · Sett: 62

mrroy76

Medlem
Den har egen jet motor slik at man kan bruke den overalt, man kan grille pølser der stikkflammen kommer ut bak. Genialt, og den setter Norge på verdenskartet pga fargevalgene
 

mrroy76

Medlem
Trolle, jeg? synes dette var helt knall jeg, at jeg ikke har tenkt på dette før nå. Helt revolusjonerende ide synes jeg, hårføner og pølsegriller i ett :)

Neida, måtte bare kødde litt, er vel prøvesmaking av gløgg som er årsaken.

Til deg Tony, jeg har ikke noe fysisk produkt og selge, det er det andre som har.
 

mrroy76

Medlem
Spørsmålet er vel heller om hele tråden er trolling eller bare bildet?

grinete på at du ble trollet du da, faktisk så var innlegget mitt seriøst helt til jeg vile kødde litt, om det ikke er akseptabel oppførsel her på webforumet så beklager jeg ovenfor de som ble fornærmet.

Men at du peker til at min tråd ikke da er seriøs, så har du ett snevert syn på saker. At jeg ønsker og danne ett partnerskap med noen, men ikke kan eller vil tilby lønn fra første time er vel min sak og eventuellt den som er villig til og hoppe i det. Er vel ganske mange som har startet på samme måte rundt omkring i verden som har fått det til.

La oss si at min ide blir en hit, og jeg etablerer ett aksjeselskap. Partneren vil da få en del av firmaet gratis, noe som muligens kan være mye mere verdt enn hva en timelønn ville være verdt.

Men utifra hva jeg ser i denne tråden så kan jo moderator like greit stoppe den, da det er mest motvilje. Så om det er noen som har interesse så kan de jo sende en pm istedet
 

Coulix

Medlem
Og her satt jeg med falske forhåpninger om at noen endelig hadde funnet opp en star trek phaser, med norske farger ikke minst!
 
Topp