Kjapp og trygg hosting for Wordpress

nordmenn er iPhone-gale.

Jeg bruker mobilen til å motta samtaler med og sende sms med.
Har vel en mobilregning på rundt 200.-NOK de siste 6 åra.

Høres fantastisk bra ut! Men du mottar kun samtaler, ringer ikke selv? Har selv regninger på rundt 1500-2500 i måneden og hadde jeg kommet under tusenlappen så hadde jeg vært meget godt fornøyd. Skjønner at jeg virkelig må se på dette etterhvert, for at det er penger å spare er det ikke noen tvil om. PS: Dette gjelder da to stk abonnement og ikke bare ett.

Bruker mobilen til telefonering og surfing og noe sms (ikke mye, maks 1-10 stk om dagen)
 

Keanu

Geek
Med fare for å være litt offtopic (men jeg satser på det går bra siden det er svada-kategorien); Jeg bruker OneCall Faktura, hvor jeg får 90 gratis minutt og 120 gratis SMS hver måned. Så langt har jeg ikke fått en faktura. :)

Går nesten kun i Ventrilo, Skype, e-post og IM.
 
Med fare for å være litt offtopic (men jeg satser på det går bra siden det er svada-kategorien); Jeg bruker OneCall Faktura, hvor jeg får 90 gratis minutt og 120 gratis SMS hver måned. Så langt har jeg ikke fått en faktura. :)

Samme som jeg har, + en sånn fastprispakke på internettbruk. Har enda ikke fått regning på mer enn 150kr på en måned.

Bruker ikke Iphone fordi :

1: Touch er ikke helt min greie.
2: Den er obscønt overpriset.
 
Topp