Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noyos suspendert igjen

Frodem

Medlem
Hei

Dette gjelder jo meg også. Spurte faktisk hostgator på chat i går, men så klart så hadde dem ikke lov å gi ut slik info. Men hvilken ip adresse skal jeg gi? Når jeg skal maile sales@hostgator.com? Har to domener hos noyos og en side som er *gone*

EDIT : det ene domene navnet virker, men ikke den siden med det viktige innholdet

Frode
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
For de som ønsker å flytte til hostgator, kan man benytte DENNE LINKEN om man liker webforumet og ønsker å støtte det med noen kroner :)
 

RinoEngdal

New Member
Noyos.no svarer aldri.

Jeg har rinoengdal.com hos Noyos.no og har allerede betalt proisp.no for flytting til de.
Men Noyos.no og Mads svarer hverken på mail eller tlf :(
Er det sånn at jeg kan også sende mail til hostgator så fikser de det?

Mvh Rino Engdal
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har rinoengdal.com hos Noyos.no og har allerede betalt proisp.no for flytting til de.
Men Noyos.no og Mads svarer hverken på mail eller tlf :(
Er det sånn at jeg kan også sende mail til hostgator så fikser de det?

Mvh Rino Engdal

Det enkleste for deg, hvis du står som eier av domenet, er nok å kontakte hostgator selv og forklare dem problemet.
Spør også om du kan få en backup av filene + en mysql dump og at du ønsker å flytte domenet, slik at de kan låse opp dette for flytting samtidig.

Mest sannsynlig vil de forsøke å kontakte Mads en gang eller to og hvis de ikke oppnår svar vil du få filer, db og domenet uten problemer.

Du tar deretter bare kontakt med proisp for flytting av domenet og evt. kan de sikkert også være behjelpelig med å få opp filer og database hvis du ikke får til dette selv.

ihvertfall slik jeg har gjort det når registrarer eller webotell blir MIA.
 

picxx

Well-Known Member
Uten auth-koden får han ikke flyttet domenet.
Mulig Noyos videreselger for domeneshop. Jeg har sendt dem en forespørsel.

Tok det for god fisk at det også var HG man brukte som registrar jeg, men hvis det er en annen registrar må man da selvsagt kontakte dem ja.

edit: rinoengdal.com er registrert hos:
Current Registrar: DIRECTI INTERNET SOLUTIONS PVT. LTD. D/B/A PUBLICDOMAINREGISTRY.COM
Registration Service Provided By: NOYOS
Contact: +47.85241356
Website: http:// www . noyos . no

Ser også at domenet har expiration den 6. september, så kan nok være lurt å ta noen grepp snart ja.
 
Sist redigert:

RinoEngdal

New Member
hg

Da prøver jeg å ta kontakt med Hostgator da?
Tenkte jeg sku prøve å få flyttet domenet før 6 sept. Tror dere det er mulig? Hvis ikke så får jeg betale noyos.no da, ikke at det er så mye penger.
For i verste fall hvis jeg ikke betaler noyos så kan vel domenehaier snappe opp domenet mitt hvis jeg ikke får flyttet domenet før 6 sept?
 

picxx

Well-Known Member
Domenet har 30 dagers redemption periode etter 6. september, slik at ingen kan snappe dette før 6. oktober.
Det bør nok gi deg nok tid til å flytte, uten å måtte betale noyos.
 
Topp