Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noyos suspendert igjen

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg tipper noyos har gjort som meg; skaffet noen dedikerte servere via et annet hostingselskap, som de så leier ut plassen på til sine kunder. Det ser ut til at Noyos ligger hos softlayer.com i Dallas, Texas. Grunnen til at deres kontoer er suspendert skyldes sikkert noe så enkelt som at Noyos ikke har betalt regningen for serverne. MEN det betyr også at det burde være mulig å kontakte softlayer, forklare situasjonen og kanskje få flyttet "ditt" webområde ut av Noyos server og over på en annen av softlayers servere, evt til en annen leverandør?

Jeg ville iallfall forsøkt.
 

eightworx

Art Director
Hei alle! Hyggelig telefon fra Hostgator nå! De kan skaffe all backup. Dere må sende domenet det gjelder til sales@hostgator.com + ipadressen. De vil da sende en verifikasjon som du må fullføre for å bevise at du er eier av domenet. Så vil de flytte det hele over til der du måtte ønske :)
 

picxx

Well-Known Member
Så noen som vet hvor jeg kan hoste mine 72 forskellige domener/webhoteller? detter blir ett fint lite rot...

Er det ikke greiest å bare bruke hostgator hvis det var det noyos benyttet seg av da?
Så slipper du jo å begynne å styre med nyregistreringer og tingtang.
 

Liljemor

New Member
Ja, da dukket mine sider opp igjen etter å ha vært borte over en måned. Jeg sendte mail på den e-posten som var oppgitt på snekkersiden. Men svar har jeg ikke fått.
Jeg sliter med å få tak i autorisasjonskoden, slik at jeg får de flyttet de over til ny hosting...det er .com domener. Jeg har fått flyttet .no domenet.
Ja, jeg rakk å miste ratingen min på google..

Når jeg søkte her inne, så ser jeg under "annonsører" at han ikke har vært alene, det står tre kontaktnavn: Mads Østebøvik, Audvin Frønsdal og Helge Odland

https://www.webforumet.no/forum/annonsering/1315-noyos-no-webhotell-domener-dedikerte-servere.html
 
Topp