Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny bærbar PC

Sindre

Medlem
Det blir nok litt uvant i starten, så lett av litt tid til å utforske. Når du først har vent deg til å bruke din nye Mac vil du iallefall glemme Renate for en stund! Jeg har som sagt tidligere brukt Windows i alle år og hadde egentlig ikke noe grunn til å bytte. Faktisk var det egentlig dama mi som kjøpte iMac fordi hun trengte den til arkitektur-studiene.. Jeg prøvelånte den litt og endte med å kjøpe meg inn i den. Nå bruker jeg den 95% av tiden.

Som sagt, det er litt uvant at alt er annerledes, men når du får taket på den vil du ikke gå tilbake. Pluss, hvor mye kulere ser du ikke ute når du sitter på en cafe i byen med en Mac?

Hahaha.. Der beskrev du et av bildene jeg så for meg av meg selv, med min nye Macbook. :cool:

Glemme Renate sier du? Hmm.. det kunne jeg trengt nå. ;)

Men seriøst, jeg er 99,99% sikker på at det blir Mac.

Så får web2000 være klar med spybøtten når han går på café fremover. :D

Skal si fra når den er kjøpt.. :p
 

peterandrej

pensjonert moderator
Forsåvidt enig med siste innringer. Det er ekstremt HARRY å dra en pc/mac/eee/whatever rundt i en homsebag (sånn veske for "menn"..) bare for å sjekke facebook. Har man med data på cafe skal den brukes i forbindelse med et møte eller noe annet "nyttig". Hvis man bruker den til spill er man en drittunge (uansett alder).

Det er også S-I-N-N-S-Y-K-T Harry å "flashe" mobilen. Har en kompis som stadig vekk skal ha meg til å se videoklipp, høre ringelyder, "moro"klipp, osv. Ærlig talt, de eneste som trenger en smartphone som også er en pc med fullt tastatur - er forretningsmenn som pendler eller sjefene i Statoil. Er man en fuckings ansatt på Peppes så er det H-A-R-R-Y..

Og ja, jeg har veldig lav terskel for kalle noe "harry".
 

picxx

Well-Known Member
Forsåvidt enig med siste innringer. Det er ekstremt HARRY å dra en pc/mac/eee/whatever rundt i en homsebag (sånn veske for "menn"..) bare for å sjekke facebook. Har man med data på cafe skal den brukes i forbindelse med et møte eller noe annet "nyttig". Hvis man bruker den til spill er man en drittunge (uansett alder).

Det er også S-I-N-N-S-Y-K-T Harry å "flashe" mobilen. Har en kompis som stadig vekk skal ha meg til å se videoklipp, høre ringelyder, "moro"klipp, osv. Ærlig talt, de eneste som trenger en smartphone som også er en pc med fullt tastatur - er forretningsmenn som pendler eller sjefene i Statoil. Er man en fuckings ansatt på Peppes så er det H-A-R-R-Y..

Og ja, jeg har veldig lav terskel for kalle noe "harry".

Folk er forskjellige, og denne SINNSYKE HARRY kompisen din kan fakisk bli sinnsyk pop bare fordi han gjør det han gjør.

De som er totalt vanlige dag ut og dag inn vil vel ikke stort sett oppnå noen "super" status.

så vær litt forsiktige med hvem du dømmer neste gang....kan være en som plutelig kan gi deg en link med femsiffrede tall....

edit: skifte onkel litt oftere vil gjøre deg poppere....du skifter rett og slett for få ganger.
 

Sindre

Medlem
Det KAN være harry. Alt med måte selvsagt. Grunnen til at jeg så for meg akkurat det bildet, var egentlig mest pga. friheten det medfører å kunne blogge fra en bærbar PC, fra hvor som helst i hele verden, som f.eks. café. Men helt ærlig går jeg omtrent aldri på café, så det blir vel med tanken. Tipper jeg kommer til å blogge mest hjemmefra også, bærbar pc eller ei :p
 

Msites Ltd

Livsnyter
Kan anbefale det å sitte ute på kaffebarer, kaffer, restauranter etc å jobbe. Utrolig godt å komme ut i andre omgivelser til tider. Mye inspirasjon å hente!
Nå er det vel slik at noen steder finner man en pc på 3 av 4 bord - mens andre steder igjen vil det se "harry" ut....

Folk som bruker telefoner de egentlig ikke har behov for er ofte trendsettere.... ;)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Kan anbefale det å sitte ute på kaffebarer, kaffer, restauranter etc å jobbe. Utrolig godt å komme ut i andre omgivelser til tider. Mye inspirasjon å hente!

Joda, hvis man finner en cafe uten drittunger som hyler og deres hysteriske mødre som utveksler siste gossip over fem kaffe latte. Du har ikke opplevd støy før du har opplevd dette.

Folk som bruker telefoner de egentlig ikke har behov for er ofte trendsettere.... ;)

Ja, eller "barn" som de også kalles.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Joda, hvis man finner en cafe uten drittunger som hyler og deres hysteriske mødre som utveksler siste gossip over fem kaffe latte. Du har ikke opplevd støy før du har opplevd dette.

Støy vil du alltid oppleve når du sitter ute i slike miljøer! Men, som jeg sa så er det jo forskjellige kotymer på forskjellige steder.

Ja, eller "barn" som de også kalles.

Kaller du trendsettere for barn? Eller har du bare et meget anstrengt forhold til folk som liker gadgets ? ;-)

PS! Fikk forøvrig min HTC Touch Diamond med masse finesser igår!
 

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg har et MEGET anstrengt forhold til gadgets-freaks. Forøvrig, vi har røykfrie tog, fly, busser, bygg, kinoer, cafeer, butikker, osv. Det finnes ikke EN eneste barnefri cafe.

Hvor er rettferdigheten?
 

Bjørnar

Gründer
forskjellen er vel det at barn er mennesker, noe du også er. men røyk er det åpenbart ikke. har du problemer med barn, finn deg en annen plass ;)
 

Fredrik

Medlem
Barn er vel så sin ting. De kan være meget støyende osv. Men det som er ennå verre er disse skrekkøglene til mødre med helt ufyselige pupper som plutselig tar frem hengbrøstet av en pupp og skal amme. Det burde vært regler for slikt.
 
Topp