Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny sida, åsikter tack

Det skjønner jeg godt. Poenget med en logo er at folk husker den. Jeg har også en blingbling logo, ikke akkurat mitt stolteste øyeblikk, men jeg har jo navnet mitt overalt. Blingen din forsvinner i den store røde dingsen rett under.

Gjør logoen enkel med en stor skrift gjerne i rødt uten noe fuzz, men heller ikke kjedelig. Hvilken skrift du velger er viktig.


Ja nu är mycket ändrat, iallafall för de som såg den första gången :D Nu undrar jag om norska texten bland ballongerna är rätt. Man får ju olika svar om ord och meningsuppbyggnad :)
 
Nu har jag startat upp med rätt domän och allt, får se hur det går detta. Blir spännande att göra saker som ingen annan har gjort.
 

Tony J

Alle skal få
Lykke til. Synes sidene laster tregt dog. Og når jeg skulle se på bildet på forsiden heter det "testavbild.png". Du burde også skaffet deg favicon. Når kommer reklame på plass? Det er vel det du skal prøve å hente penger på vel?
 
Lykke til. Synes sidene laster tregt dog. Og når jeg skulle se på bildet på forsiden heter det "testavbild.png". Du burde også skaffet deg favicon. Når kommer reklame på plass? Det er vel det du skal prøve å hente penger på vel?


Ja den lastar riktigt sakta, har funnit felet och det är åtgärdat, men inte lösning på problemet, får ta det imorgon :)

Favicon måste fixas, reklame får vänta, nu är det bara att sätta grunderna, tänker inte laborera med reklam det första jag gör.
 
Spennende! Genialt konsept! Om du gjør ting riktig fremover vil dette bli en suksess!


Vi får se, alltid svårt att veta sånt i förväg :) Tanken e ju givetvis om man läser mellan raderna att skapa en välgörenhetsorganisation av detta, då börjar det likna något genialt :) Företag skänker varor, de får reklam på sida samt en bonus för de är att ca 75% av säljvärdet går till välgörenhet. Kunden är vinnare som får handla billigt samt bidra till välgörenhet. Jag är störste vinnare för jag tycker detta är morsomt :D

Detta är då hela grunden jag bygger detta på, måste ta ett steg åt gången, kommer jag lyckas? sannolikheten är låg men detta är mitt mål..
 

Tonny Kluften

Administrator
Tanken e ju givetvis om man läser mellan raderna att skapa en välgörenhetsorganisation av detta, då börjar det likna något genialt :) Företag skänker varor, de får reklam på sida samt en bonus för de är att ca 75% av säljvärdet går till välgörenhet. Kunden är vinnare som får handla billigt samt bidra till välgörenhet.

Veldig interessant og spennende. Lykke til!
 

knuttt

Medlem
Jeg er en kunde i markedet ditt. Jeg kan innrømme at jeg ikke ville handlet der. Kunder ønsker ting billig, men de er ikke villige til å vente to måneder, og da kanskje få kjøpt produktet. Det tar for lang tid.

Det første jeg tenkte når jeg besøkte nettsiden: "Jaja, jeg får komme tilbake om et par uker og se på prisene da". Om et par uker vil jeg glemme hele nettsiden, og jeg vil mest sannsynlig ikke besøke den igjen.

Hva om setter en nedre grense for hvor mye prisen kan synke, som for eksempel innkjøpspris? Jeg hadde garantert blitt værende på nettsiden og fulgt med dersom prisen hadde falt med 1 % hvert minutt. Så lenge jeg vet at andre sitter og følger med på samme produkt ville jeg endt opp med å slå til før prisen hadde sunket til din innkjøpspris. Etter hvert vil folk erfare når andre pleier å kjøpe, og da vil de forsøke å være litt tidligere ute enn de. Slik vil det fortsette frem til kundene presser prisen opp.

Sett altså en nedre grense for hvor mye prisen kan falle. Hvis prisen ender opp på denne nedre grensen kan du automatisk lukke bestillingene, og eventuelt åpne den igjen neste dag. Dette fører til at kundene besøker nettsiden dag på dag, og du vil generere mer trafikk.
 
Sist redigert:
Tack för synpunkterna. Jag är enig i det du säger, men priserna är redan i startfasen väldigt låga, du får slita för att finna de billigare på marknaden. Ju längre tiden går så kommer ju priserna sjunka rejält, likaså kommer nya varor in som är i startfasen.

Det var en bra sak du tog upp där angående 1 minut, tanken är ju att jag ska göra det sen när jag får mycket mer besökare, men med din ide där så funkar det ju nu också, får fundera lite här. Tack för bra och spännande idéer.
 
Jag tänkte på en sak gällande varor. Jag har alltid gillat guld och silver, nu har jag några fina silvermynt liggandes, inväntar mycket fina och speciella silvermynt från Sverige. Finns många som samlar på dylikt i Norge, skulle det se dumt ut att lägga ut sådana varor? Nu är det ju inte vanliga 1-2 kr utan oftast 1 oz 999 silvermynt..
 

Tony J

Alle skal få
Jeg er en kunde i markedet ditt. Jeg kan innrømme at jeg ikke ville handlet der. Kunder ønsker ting billig, men de er ikke villige til å vente to måneder, og da kanskje få kjøpt produktet. Det tar for lang tid.

Grunnen til at jeg tror dette KAN være en god ide, er fordi jeg ikke ser på nettsiden som en nettbutikk hvor den vanlige mannen i gaten skal dra innom når han trenger noe. Men en nettside man kan svippe innom mellom daglige gjøremål med dette i tankene "Nesj får dra innom prismatch.no for å se om det er noe belli". Altså en nysgjerrighets-side for eventuelle impulskjøp. Det kan selvsagt kombineres, å brukes som en nettbutikk, for som svensken sier så er prisene lave i utgangspunktet. Jeg har troa! Ser ut som designet er blitt bedre nå og prisene lastes raskere.
 
Topp