Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ny sida, åsikter tack

Ska som lansera denna om några veckor, sidan kommer då heta prismatch, no och hela poängen är att alla priser sjunker med 1 % om dagen. Nu är det bara första intryck jag är ute efter. Har inte lagt in någon information/kassa och dylikt. Blir lite mycket träningskläder av naturliga skäl, men har införskaffat lite iphonedekslar, blir barnkläder framöver också, jag kan lägga in precis vad jag vill :)

Åsikter tack :)

Prismatch
 

erlsae

Medlem
Førsteinntrykket mitt = år 1999. Mine tanker er at nettsiden er for meg for gammel til at jeg handler der. Finner heller en nyere nettbutikk som tilbyr de samme produktene, feks GMax, Gsport, XXL.

Samtidig, hvorfor hete prismatch når du reklamerer med at prisen faller 1% hver dag til dere er tom? Og hvilken lønnsom ide er dette?

Her må du nesten utføre noen markedsundersøkelser, for dette lukter ikke suksess av.
 
Tack för svar.

Anledningen till prismatch är för att priset tillslut matchar någon helt enkelt.

Givetvis har gmax, gsport och xxl endel av dessa varor men de är dyra, tanken är att priserna på denna sida ska sjunka så lågt det bara går..Jag hoppas på det iallafall :)

Varorna är sekundära i denna affärside, det är trafiken in på sidan som kommer vara intressant.
 
Genialt! Jeg tror dette kommer til å bli suksess.


Får hoppas på det, det blir katastrof om folk börjar handla direkt bara för att utgångspriserna är bra. Jag får se till att ha bra mycket varor att stoppa in utifall. Det jag måste lösa är att köpa in varor i princip gratis, skissar på lösningar på den fronten :)

Sen angående namnet så fyller det en funktion till, jag tycker kelkoo, prisjakt är onödigt, jag funderar i mitt huvud hur man ska kunna bygga en sökmotor som agerar likt en drönare, realtidsinhämtning från utvalda aktörer, ska inte kunna gå att stoppa denna sökmotor. Prismatch är då ett bra namn för denna sökmotor också, bättre än prisjakt och kelkoo iallafall..
(Detta är då bara tankar jag har, brukar som genomföra mina tankar)
 

Tony J

Alle skal få
Syns ideen virker ganske grei. Det er et langsomt prisfall som forhåpentligvis gjør at folk følger ekstra nøye med og genererer bedre besøkelsestid.

Spørsmål:

1% drop, av hva? Hvis det er 1% av ny pris så vil det ta en evighet. Men det er vel 1% av hovedprisen fast?

Ellers:

Synes forøvrig designet er helt ok, men jeg ville vurdere å se på andre logoløsninger. Det er iallfall dette som er "1999" i mine øyne og det er sjelden man ser flashy logoer i dag (bling bling). Men her synes jeg ideen er bra.

Tony
 
Hehe logon e snabbt ihopslängd online, bling bling blir kvar :D Jag kan ändra sånt eftersom, det är bra om den stör lite, på mobil syns knappt bling bling..

1% av hovedprisen, så efter 100 dagar är varan gratis.
 

erlsae

Medlem
Med domenet prismatch.no, ville jeg heller laget en side tilnærmet prisjakt.no, men kun for de største sportsbutikkene i landet. Bare en annen ting jeg stusser på, jeg kan rangere produkter uten at jeg har kjøpt de - dette kan svekke butikken din totalt.

Lykke til:)
 
Spennende konsept, men desginet var, med all respekt å melde, grusomt. Første pri. bør være ny logo.

Lykke til med prosjektet. :)
 
Logon kommer väl ändras. Men allt ska vara enkelt. Svarar på endel. Betyg fyller kanske ingen funktion på denna sida eftersom varan försvinner
direkt när den är såld.
Köper folk direkt så är det ju lika bra att ha en vanlig butik. Jag hoppas varan blir så billig som möjligt. Som sagt. Varan är sekundär och trafiken in det viktigaste. Handlar inte om att tjäna pengar på varan..

Funderar som sagt på en sökmotor som indexerar alla sportbutiker i norge. Tar det senare. Kommer få advokater på mig direkt. Därav måste jag av säkerhetsmässigt skapa en sökmotor som agerar likt en drönare och allt sker i realtid. Alltså ikke göra som google och de. För enkelt att blocka..
 
Jag kan sælja annonsplats, jag kan erbjuda føretag djuplænkar i utbyte mot varor, jag sitter och skissar på hur føretag ska få en extramorot att skænka varor, får återkomma med det senare.
 
"Her må du nesten utføre noen markedsundersøkelser, for dette lukter ikke suksess av."

Går inte att göra en marknadsundersökning här, vad förväntar du dig för svar om du frågar folk. I vår butik sjunker priset med 1% varje dag, gillar du det eller inte? Svaret är givet på förhand. Det finns kanske de som föredrar att priset stiger varje dag, vad vet jag.
 
Topp