Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med innloggingen

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Vel, jeg har aldri endret noen cookieinnstillinger i VB! Tviler på at det er noen funksjoner som kaster dere ut etter x minutter?
Sender uansett en ticket til vb nå!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er bra for begynner å bli en tanke lei denne meldingen nå

Når får du opp denne meldingen? er det da du blir utlogget?

Folkens, dere må fortelle meg litt mer informasjon enn dette! Jeg har ingen anelse om hvordan jeg kan simulere handlingene deres for å få fram feilmeldingen, så jeg kan gjøre et forsøk på å løse den! Blir som gå til bilmekanikeren, parkere bilen, låse døra og legge igjen en lapp og hvor det står "Bilen fungerer ikke", mens du tar med deg nøkkelen og går. ;]
 

Harlem

Medlem
Hva er det og fortelle?
Jeg blir automatisk utlogget kast i kule.. leser en tråd og skal klikke på neste..
Woops.. jeg må logge inn igjen... Logger inn.. Leser 2 tråder, woops.. plutslig er jeg ute igjen...

Er ikke noe mer og fortelle...
 

Knut

Medlem
Tror det meste er fortalt, ikek så mye å fortelle egentlig. Jeg blir utlogget mens jeg er inne på forumet, jeg er ofte utlogget når jeg kommer til forumet. siden ingen av oss vet hvordan dine innstillinger er eller noe om oppsettet ditt er så kan ikke vi si så mye mere egentlig. :)
 

Knut

Medlem
Den kommer når jeg har skrevet ett innlegg og skal poste det. så er jeg utlogget og deet eneste som skjer er at denne meldingen kommer.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Dette er svaret jeg fikk fra VB support:

Tell them to click on the 'Remember me' box when they login. This will keep them logged in as long as they are not blocking cookies, assuming of course you have no modifications that broke this.
Har dere gjort dette?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Tror du ikke jeg gjør mitt beste for å løse dette problemet?
Og du skal nå ikke snakke for høyt om å stille dumme spørsmål.

Edit:
Da har jeg eksprimentert litt med cookiene dere lagrer når dere logger inn. Er problemet fikset nå?
 
Sist redigert:

Knut

Medlem
Har ikke merket noe galt idag.

EDIt: Det skulle ejg ikke sagt for nå ble jeg utlogget da jeg skulle ta ett søk. Ingen feilmelding, bare at ejg måtte være innlogget eller no i den dur.
 
Sist redigert:

Harlem

Medlem
Tror du ikke jeg gjør mitt beste for å løse dette problemet? Og du skal nå ikke snakke for høyt om å stille dumme spørsmål.

Nr1:
Slutt og være så fjortiss! Du får tåle litt når du skal stå frem som forum eier og liksom være blant de "store" gutta .... :rolleyes:

Nr2:
Kanskje ikke den kommentaren var til deg, men mer support gjengen til VB! :cool:
 
Topp