Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med innloggingen

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Da skjønner jeg ærlig talt ikke hvor feilen kan ligge. Forumet er jo minimalt modifisert. Den eneste addonen som er installert er vbseo, men den skal jo ikke på noen måte gå utover forumet.

Jeg får vel google videre. Men om noen av dere kommer over noe svar på problemet, si gjerne ifra :]
 

Niclas

New Member
Må si meg enig med MrLeone. Supportgjengen til VB får vel ikke betalt for slikt?

Jeg haker alltid av for at siden skal huske meg, og det har vært problemfritt inntil nylig.

Idag da jeg besøkte dette forumet var jeg utrolig nok fremdeles innlogget siden igår, jeg klikket for nye innlegg som jeg alltid gjør, alt var normalt, så åpner jeg alle nye i hver sin IE fane. Det er da noen tråder er innlogget og andre ikke. Så fikk jeg lyst til å kommentere i en av de jeg var innlogget i (så det ut som), men da kom den velkjente feilmeldingen da hurtigsvarboksen var utfyllt og jeg klikket Legg inn hurtigsvar. Så da droppet jeg det og lukket fanen.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Skjønner virkelig ikke hva som er feil. Si meg, gjelder dette BARE dere som har over 10 innlegg og har blitt oppgradert til "medlem"? Noen som ikke er i denne gruppen og har samme problemet? Og er det forresten noen som husker når dette problemet startet?

Jeg fikk bare et tips om å slette vbinstallen slik jeg hadde den nå og installere en "fresh". Om dem forventer at dem bare skal gi support til folk som har en helt ren installasjon må jeg virkelig si det ikke er verdt prisen..

Edit: Det gjelder tydeligvis alle medlemmene, siden Dr_C startet tråden om dette problemet samme dagen som han registrerte seg!
Edit2: Nå kjører vi uten vbSEO! Trykk litt rundt, og fortell meg om dere fortsatt opplever problemet! Om det fortsatt er der, er noen av dere villig til å la meg logge inn på brukeren din og trykk litt rundt selv? Jeg prøver for harde livet å kartlegge kilden til problemet nå.
 
Sist redigert:

Niclas

New Member
Ok, nå har jeg klart å være innlogget lengre enn på lenge og til og med svart på noen tråder uten å bli kastet ut, så det virker riktig her nå, med unntak av manglende ikoner, men det er jo en annen tråd.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ok, da har jeg kanskje funnet ut hvor problemet ligger, nemlig i vbseo! Jeg deaktiverte vbseo pluginen (det som førte til at bildene ikke fungerte som dem skulle!), og da holdt dere dere innlogget, ikke sant? Da skal jeg pushe litt hardere på supporten hos vbseo, har jo trossalt betalt $150 der også..
 

Niclas

New Member
Tiden flyr, og jeg fører ingen logg over når siter begynner å oppføre seg rart, men kanskje et par uker?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ok, da har jeg gjort noen endringer! Er det fortsatt feil hos dere? Testet nemlig med brukeren til Knut, både med Firefox og IE.. Skrev innlegg, søkte på forumet og mye mer! Ble ikke logget ut en eneste gang.
 

Niclas

New Member
Jeg har fått tilbake utloggingsproblemene da ikonene kom tilbake. Vet ikke hva som er mest irriterende.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det mest irriterende er å sitte her når man har absolutt INGEN anelse om hva som er problemet :b Forresten, når jeg opplyser her om at har gjort noen oppdateringer, prøv å logg ordentlig ut før du logger inn igjen!
 

Niclas

New Member
Ok, da har jeg logget ut av forumet, restartet maskinen og logget inn, og så hoppet jeg rundt i flere minutter og trodde at alt endelig var i orden, men nei. Nå har jeg logget inn tre ganger på ca. 10 minutter og håper jeg rekker å trykke Legg inn hurtigsvar før jeg må logge inn for fjerde gang.
 
Topp