Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med innloggingen

ansari

Medlem
Problemmet er fortsatt der. Den logger meg ut hver j.... gang jeg er her.
Jeg bruker domene uten www kun webforumet.no.

Jeg ble logget ut like før dette innlegget.
 

Knut

Medlem
Kan godt hende det er noe hos meg, da jeg kjører gjennom en jævla flaskehals når jeg laster inn noe utenfor dette jævla landet.
Deler kobling med 4 andre og en NIXkobling ut som jeg sikkert deler med de største firmaene her nede... blæh!

Bare rart at andre norske sider laster kjapt mens denne står å durrer å venter på å få frem knappene nede til høyre i flere minutter (opptil 10)...

Men...som sagt, kan det like gjerne være denne jævla ISP'en. Har akkurat skifta og er ikke 100% etter min mening.

Har hatt samme problem de siste dagene. Ser bare en grå side i lengre tid før jeg kommer inn. Men når jeg først er inne så går det rimelig raskt.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Nå har jeg oppgradert en hel masse ting her. Har oppgradert både vbulletin og vbseo til siste version. Jeg fikk beskjed om å gjøre dette av support hos vbseo, og komme tilbake til dem med hvordan det gikk.

Så de av dere som hadde problemet.. er det fortsatt her?
 

marduv

Medlem
Hei,
For å kunne gjøre en større feilsøking er det fint om dere kan være flinke til å rapportere følgende.

-Når logget dere inn. (04.05.07 ca kl 00:00)
-Hvilken nettleser dere bruker, med versjon nr. (Firefox v2.0.0.3)
-Hvor/hva dere trykker på. (Trykket på send svar på link til tråd)
-Samt feil melding dere får og tid.
-Å hva skjedde etter feilmeldingen (ble logget av etc...)

Samme gjelder når ting går tregt skriv ned tid og dato samt hvilken nettleser du har.


Da det ikke er et forum som er selv bygd, er det heller ikke lett å vite feilen.
Feilsøking krever derfor at dere gir fra dere mest mulig info om saken og viser litt tålmodighet.


EDIT:
Tenker meg at noen av dere også sitter på bedrift nettverk.
Hvis dere gjør det gi også beskjed om det.
 
Sist redigert:

ansari

Medlem
Innlogging 04-05-07 14:00 ca
Utlogging 04-05-07 14:09

Leste et inlegget i ''lover og regler'' og ble logget ut når jeg trykket på Webforumet.no > for å god tilbake.
 

marduv

Medlem
Innlogging 04-05-07 14:00 ca
Utlogging 04-05-07 14:09

Leste et inlegget i ''lover og regler'' og ble logget ut når jeg trykket på Webforumet.no > for å god tilbake.
Hvilken nettleser bruker du, samt versjon nummer? (Finnes på om under hjelp)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ingen som gidder teste ut med en annen nettleser?

Edit: Kom over en veldig merkelig feil. Jeg byttet passord, for å kunne slippe andre inn på kontoen min for å teste litt rundt. Da hadde jeg plutselig AKKURAT det samme problemet som dere. Jeg byttet så tilbake til mitt gamle passord, og nå funker det fint igjen.

Har noen av dere byttet passord, epost eller noe slikt?
 

Dre_C

Medlem
Jeg har ikke problemet når jeg bruker Firefox, men det skjer hele tiden når jeg bruker IE
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Nå har jeg de siste dagene hatt akkurat det samme problemet, og har endret og justert på en rekke innstillinger på forumet. Jeg tror innstillingene skal være i orden nå.

Jeg måtte også gjøre en handling i min egen nettleser, som gikk ut på å slette alle informasjonskapsler for webforumet. I firefox gjorde jeg det slik:

- Logg deg ut av forumet.
- Velg "Verktøy" fra menyen, og klikk på "Instillinger". Du får nå opp en boks.
- Velg fanen "Personvern", også trykker du på knappen "Vis informasjonskapsler".
- Søk etter ordet "webforumet", og slett alle informasjonskapslene (cookies) som kommer opp.
- Logg deg så inn igjen. Alt skal nå fungere fint (det gjorde iallefall det for meg).

Denne metoden er testet ut i min Firefox 2.0, men enda ikke testet i Opera og IE siden jeg ikke hadde problemer der. Kan noen gjennomføre dette i Firefox, eventuelt lignende i annen nettleser, og bekrefte hvorvidt dette fungerte for deg eller ikke?

Som sagt, sletting av cookies løste problemet for meg.
 
Topp