Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Qpsa.no - tilbakemeldinger ønskes

mkander

Medlem
Hei!

Qpsa ble lansert i dag. Vil gjerne ha feedback fra dere! Hva bør forbedres, hvordan er brukeropplevelsen osv. Tjenesten er basert på amerikanske twitter med noen forbedringer som facebook integrering og messenger oppsett bl.a.

hilsen Magnus
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Altså, navnet qpsa (que passa, eller hva det er) er jo litt vanskelig å huske på da. En av hovedgrunnene til at Twitter tar av er jo at det skrives rett ut. (I likhet med alle andre populære nettsteder).

Det er jo egentlig akkuratt det samme som twitter, det jeg har erfart av norske kopier av populære engelske sider er at det ikke fungerer. Noen gang sett en populær norsk versjon av digg? (som fungerer?)


Logoen er kjedelig, og hadde aldri forbundet den logoen med en slik side uansett, det er jo bare tekst med stroke layer.

Fremsiden presenterer siden veldig dårlig, bilder av noen fugler.

Ellers så er jo funksjonene akkuratt like som twitter. Folk bruker slike tjenester fordi de andre de kjenner er der, og da må du ha mye presseomtale som nettsted for å komme til det stadiet.

Kanskje litt skarpt, men min mening
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
De fuglene symboliser bare at det er en twitter kopi. Twitter er jo å kvitre på norsk og det er jo akkurat hva fugler gjør. Kanskje på tide medl itt mer orginale ideer?
 

vidarlo

Apache-junkie
Eg er fed-up med den alt - uten å ha besøkt den i heile tatt. Grunnen? Eg har fått 4-5 e-poster med såkalla invitasjoner til nettsida. Uten avmeldingslenke.

Eg ville revurdert den ekstreme spamminga, og heller sendt maksimalt en epost når første bekjent inviterer.

Så for min del er den totalt utelukka eine og åleine fordi eg har fått spam med den URLen.
 

vidarlo

Apache-junkie
er vel ikke spam så lenge det er dine venner som inviterer Vidarlo.....

Jo, eg regner det som spam når eg får fleire slike. Hadde eg fått en, med ei lenke som svartelista meg hos nettsida hadde det på sett og vis vore greit. Men når personer eg ikkje kjenner nicket til, brått inviterer meg i hopetall reagerer eg med å sverge på at eg aldri kjem til å besøke nettsida...
 
Topp