Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Qpsa.no - tilbakemeldinger ønskes

mkander

Medlem
brukernavn: Er innom med jevne mellomrom. Har planer om å bli litt mer aktiv her igjen nå. Ble litt trøtt etter det nevnte prosjektet så måtte ha en liten periode rehab uten for mye nett :)
 
Det som irriterte meg med twitter var at jeg egentlig ville skrive litt norsk der også, men da skjønte jo ikke alle det. Da endte det med at jeg ikke skrev noe i det heletatt!

I og med at tråden alt er tatt opp... Og litt off topic riktignok også. Burde vært mulig å laget egne "grupper" slik at man kunne postet til hver enkelt gruppe - gruppene kunne man da delt inn i f.eks norske og utenlandske...
 

peterandrej

pensjonert moderator
Men du prøvde ikke å selge tjenesten da, mkander? Eller prøvde du, uten å få respons? Slike tjenester "kan" jo være av interesse for folk som har en del nettsider fra før, og som kan ha den som en del av sin portefølje.
 

mkander

Medlem
Men du prøvde ikke å selge tjenesten da, mkander? Eller prøvde du, uten å få respons? Slike tjenester "kan" jo være av interesse for folk som har en del nettsider fra før, og som kan ha den som en del av sin portefølje.

Jeg var i forhandlinger med et SMS firma her i Oslo om overtakelse. Men de ville at jeg absolutt måtte være med videre som ansatt i det firmaet og det var jeg ikke interessert i. Har ikke gått aktivt inn for å selge det utenom det.

Kunne jo være interessant å selge den, kommer ikke til å ha bruk for den selv noe videre. Slenger ut en annonse her jeg.
 

Corzani

New Member
Jeg kommer meg ikke en gang inn på denne nettsiden..?
The connection to the server was reset while the page was loading.
Og om jeg får kontakt er den helt hvit...
 

Hupsey

Medlem
Har ikke så mye å si om tjenesten, men markedsføringmessig har dere i mine øyne gjort alt riktig:)
Venter spent på å høre hvordan dere gjorde dette...
 
Topp