Du la det i kategorien " bare synsing som er sterkt farget av meningene dine og hva du tror"? Synes jeg dokumenterte mine påstander ganske godt. Hvordan kan det forklares f.eks. at Norsk tipping er en av norges største annonsører?
Slik jeg vurderer det aner du ikke hva du snakker om. Du dokumenterer ingen av dine påstander og kjører etter min oppfatning et slags ideologisk korstog mot forbudet av gambling i Norge. At gambling er tillatt andre steder er ikke noe argument for å tillate gambling i Norge, heller tvert imot egentlig.
At du i det hele tatt sammenligner Norsk Tipping med utenlandske spillselskaper viser jo med all tydelighet at du ikke aner hva du snakker om. Parallellen til Vinomonopolet ble nevnt av meg for å illustrere mitt poeng, men det gikk deg fullstendig hus forbi.
Jeg fremholder fortsatt at et lukket forum for gambling vil være en smidig løsning som både kan ivareta det norske forbudet mot markedsføring av gambling, men som også ivaretar de nordmennene som ønsker å drive med denne typen forretningsvirksomhet.