Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tjen 4800$ i måneden ved å vise en annonse på din hjemmeside!

xcp

Medlem
Heisann!
Jeg holder på med et nytt affiliate program om dagen som faktisk fungerer helt strålende! Jeg viser 4 annonser på min hjemmeside og gjennom dette kan jeg tjene 4800$ i måneden. Det er en god ekstra inntekt. Mulighetene er store. Jeg har gått fra å være gratis medlem til å oppgradere slik at jeg fikk tilgang til et program som søker etter websider innenfor et keyword jeg selv setter. Programmet finner da e-post adressen til eieren og sender avgårde forespørsel om de ønsker å tjene 4800$ i måneden. På denne måten får jeg flere affiliates under meg, som jeg igjen tjener gode penger på.

Har snakket med en som har jobbet veldig hardt med å promotere dette programmet og hun har nå kunne kjøpt seg en ny mitshubishi Lancer for pengene hun har tjent på noen måneder i dette programmet.

Du kan melde deg på gratis, for så å kanskje oppgradere senere. :) Dette er en kjempemulighet som faktisk fungerer. Har du spørsmål så send meg gjerne en PM.

LES HER!--NEI--LES FORUMREGLENE!!!

PS! Velger du å legge annonsene på din hjemmeside så vil de fortsatt betale deg om du fjerner disse etter en måned :)
 
Sist redigert av en moderator:

picxx

Well-Known Member
Hvor mye tjener du i mnd. på dette.
 

xcp

Medlem
Jeg startet for 7 dager siden og valgte å bli betalende medlem for 3 dager siden. hittill har jeg tjent ca 200$ Og jeg sender ut ca 100 mail om dagen med programmet og får god respons
 

sKrud

Meget sliten student
Humm.. kremt..

Gamel dritt i ny innpakkning?

Det er da ingen programmer som tar seg betalt for at du skal promotere annonsene deres... Du får komme tilbake om en måneds tid når du ikke har mottatt betalingen din..
 

xcp

Medlem
Ikke for meg iallefall. Jeg har prøvd mange affiliate programmer uten å tjene stort mer enn 20-50$ i måneden. Dette er det eneste som har fungert bra for meg.
Jeg sier ikke at du må. Men tipser dere som vil.
Ingen grunn til å være negativ fordi du selv ikke har klart noe lignede selv. Dette fungerer meget god med litt ståpå vilje.
 

Keanu

Geek
Du tjener penger på å kjøre boter som søker nettet og spammer kontakt-info til websider med høy SERP innen samme kategori som deg med MLM-annonsering?

Eller er det noe jeg har misforstått? Hvordan kom du forresten frem til akkurat 4800, og ikke 4500 eller 5000?
 

xcp

Medlem
Man får tilgang til programmet om man oppgraderer til betalt medlem. Det er ikke snakk om spam. Man kan selv velge hvilke man sender ut mail til. Du jobber egentlig som en agent for dette firmaet og tilbyr andre webmastere muligheten til å tjene ekstra penger. Samme om de har høy eller lav SERP. Det er ingen bot eller spam program. Det gjør det bare enklere å finne frem til websider med det valgte nøkkelordet.
Visst du ikke ønsker å bruke programmet kan du alltids være gratis medlem og promotere dette på din egen måte. Du tilbyr bare en tjeneste som de fleste viser seg å være interessert i.

Det med 4800$ har noe med at det er det de bruker i annonsene sine. Det er ikke snakk om at du blir rik over natten. Du må faktisk gjøre litt for det, men stort sett ikke mer en noen minutter om dagen visst du har programmet. Eller håpe traffikken på din hjemmeside får interesse for en av de 4 annonsene.

-------------------------------
Hjemmeside
 
Sist redigert av en moderator:

picxx

Well-Known Member
Hvordan får du disse sideeierne til å signere opp på en opt-in email liste før du sender ut email.
 

xcp

Medlem
De fleste websider har en kontakt mail slik at mennesker kan ta kontakt med de. Akkurat det blir gjort. Man finner en kontakt mail, og sender en forespørsel. De blir ikke spammet på noen måte. Det er faktisk et tilbud de får

De som ønsker mer informasjon kan sende meg en PM så blir det svart så fort som mulig.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
De blir ikke spammet på noen måte. Det er faktisk et tilbud de får

Kan kalle det så mangt :D

Regner med du lar oss få rapport når de første $4800 toucher ned på kontoen. :)
 

xcp

Medlem
Må si du er veldig negativ av deg picxx. Er forsåvidt lov det og jeg skjønner det. Har vært det selv. Som sagt fungerer det veldig bra for meg. Dere velger selv om dere vil prøve eller ikke. Ingen tvang
 

picxx

Well-Known Member
Du vet jo ikke om det fungerer. :)
Hvor mye hadde du fått utbetalt sa du...
 

Knut

Medlem
De fleste websider har en kontakt mail slik at mennesker kan ta kontakt med de. Akkurat det blir gjort. Man finner en kontakt mail, og sender en forespørsel
Og dette er ikke spaming mener du?? Fant du ut dette etter at du ble ferdig på skolen idag eller? Nei, ta heller oppvasken en gang i uka å få litt ekstra lommepenger av mamma'n din før noen anmelder deg og du bli gjeldsslave til du er 60
 

xcp

Medlem
Du mener jeg er skolegutt? med den oppførselen din så vet jeg ikke. Jeg prøver bare å forklare jeg. Så får de som er interessert heller komme med spørsmål. Kan klare meg uten barnslige spydigheter
 
Topp