Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tjen 4800$ i måneden ved å vise en annonse på din hjemmeside!

picxx

Well-Known Member
Har du noe imot å vise oss siden du bruker disse annonsene på.

Foruten at det høres ut som en mlm/hyip scam hvor du skal bruke deres sniffer program for å spamme andre webmastere kunne sikkert dette programmet vært bra nok. Men, som jeg sa tidligere, du har vel heller ikke noe fast å fremvise hva gjelder seriøsisteten på dette programmet....om det ikke tilhører deg da selvsagt :D
 

xcp

Medlem
Jeg har selvsagt ikke noe annet en deres webside for å fremvise seriøsiteten. Men jeg vet iallefall at det fungerer for meg.

Det meste ute på nettet er jo totalt useriøst. Og jeg har vært borti nok av dem.

Får jeg lov til å poste link da?
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har selvsagt ikke noe annet en deres webside for å fremvise seriøsiteten.

Ikke seriøsisteten jeg tenkte på, men siden du postet deres 4 annonser på.
 

picxx

Well-Known Member
Vel, jeg har faktisk aldri greidd å skjønne hvordan slike sider tjener penger, kall meg gjerne dum.
Regner med du bruker "programmet", som er en emailsniffer, til å sende ut ca. 100 mails i døgnet med, noe som er ganske så ulovlig. Foruten dette har du enda ikke motatt en eneste dollar fra selskapet/firmaet, så jeg greier heller ikke å skjønne hvordan du kan anbefale dem videre til noen.

Det beste du gjør er å lese litt om lover og regler på nett, og komme tilbake hit og fortelle oss hvor mye du fikk utbetalt på din første sjekk :)
 

xcp

Medlem
Kan sikkert prøve å huske på å poste inntjeningene mine når den tid kommer. Det var bare tenkt som et tips. Og man er ikke avhengig av å bruke programmet. Det har jeg selv valgt og gjøre fordi jeg syntes det var interessant
 

Msites Ltd

Livsnyter
Sorry - men, dette må være det dummeste jeg har sett på lenge! Ingen normale mennesker vil gå på dette!
Det blir sagt at man etter 6 måneder kan/vil få 28.800$ pr mnd - dvs ca 150K NOK!?!

Ringer det ikke en bjelle noe sted!?!

La oss si at de rekrutterer 1000 mennesker til dette, skal de da betale ut : NOK 150.000.000,- HVER MÅNED ?????
La oss komme oss ned på jorda igjen og jobbe med det som ikke ser ut til å være for godt til å være sant!
Å se en virtuell konto vokse kan få enhver til å bli motivert - men, å gjøre en liten vurdering på det man blir med på kan redusere skuffelsen når pengene aldri kommer!

Jeg er IKKE PESSIMISTISK - jeg er REALISTISK!
 

picxx

Well-Known Member
Sorry - men, dette må være det dummeste jeg har sett på lenge! Ingen normale mennesker vil gå på dette!
Det blir sagt at man etter 6 måneder kan/vil få 28.800$ pr mnd - dvs ca 150K NOK!?!

Skjærpings Msites!
Det burde du også vite det at de aller fleste med en datamaskin er millionærer etter kun få måneder på nettet....herregud ass!-- :D
 

xcp

Medlem
Har sagt det tidligere i posten at dette er ikke noe du blir millionær over natten på.
 

Keanu

Geek
Som logiker og realist liker jeg å gå løs på slike ting med et litt logikk.

Google adsense er den store aktøren for slike annonser på nett, og annonsene dette systemet serverer fungerer på akkurat samme måte ut fra hva jeg kan se på siden din. Dette betyr at annonsørene i ContactThem vil betale maksimalt så mye de må ut med for å få samme annonsene vist i AdSense, siden AdSense er tryggere, trolig har bedre annonsevalg-algoritmer og har langt større publiserings-muligheter. AdSense driver så stort at de har råd til å ha mindre marginer enn f.eks. ContactThem, som gjør at websidene sitter igjen med mindre penger enn for AdSense (dette kan kanskje diskuteres).

Så kommer vi til dette vervesystemet, og systemer og personer som reklamerer mer for vervesystemet enn selve produktet er alltid på utrygg grunn etter min mening. Etter hva jeg leser på nettsidene deres går dette 10 nivåer nedover, som gjør at de på toppen sitter igjen med langt mindre enn de lavere ned, som gjør at de som kjører nettsider sitter igjen med enda mindre enn beskrevet ovenfor i forhold til AdSense.

Slik jeg tolker det er dette kun brukbart om man er først ut, og får mange under seg, som av en eller annen grunn vil bruke dette istedet for AdSense eller andre større systemer for å vise annonser på sidene sine, selv om det vil føre til at man tjener mindre.

Logikken tilsier at ContactThem ikke har råd til å betale ut mer enn de får inn fra annonsørene, og annonsørene vil ikke betale noe mer enn de må i andre systemer, noe som igjen betyr at for folk som har websider og ønsker å tjene penger på annonser der er dette en dårlig deal.

Er det noen brister i denne logikken?
 

xcp

Medlem
Webmastere som har disse annonsene, annonserer for programmet kan man si. Det er ikke nødvendig å kjøpe tilgang til programmet, men på denne måte kan man tjene mer.
Altså visst en webmaster får noen til å bli med som gratis medlem og har disse annonsene på sin hjemmeside og genererer et salg vil begge få utbytte av det. Det er forsåvidt veldig standard prosedyre som det er i de fleste affiliate programmer.
Det eneste jeg ville komme frem til er at dette er en mulighet som virker. Enten som gratis affiliate eller betalende. Det eneste du er avhengig av er trafikk selvfølgelig.

Vet ikke om dette gjorde det noe som helst klarere men det er ganske ferskt og mulighetene er der
 

picxx

Well-Known Member
Spamming er ikke ferskt. Og det å tilby sine affiliates en mulighet til å spamme andre webmastere er ikke kosher i det hele tatt!
(OH...og for ikke å snakke om...det er jo til og med ulovlig)
 

xcp

Medlem
Vi får heller være enige om å være uenige. Så får heller de som er interesserte i en mulighet sende meg en PM
 

picxx

Well-Known Member
Vi får heller være enige om å være uenige. Så får heller de som er interesserte i en mulighet sende meg en PM

Å være uenig i at spam er ulovlig blir nok vanskelig.
Men jeg ønsker deg lykke til og håper du kan komme tilbake og fortelle oss når du har fått din første utbetaling. :)
 
Topp