Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tjen 4800$ i måneden ved å vise en annonse på din hjemmeside!

xcp

Medlem
Er ikke for spam jeg heller. Men vil ikke kalle dette spam. Skal prøve å huske det å poste her når jeg får min første utbetaling :)
Ellers skal jeg prøve være aktiv på dette forumet
 

picxx

Well-Known Member
Er ikke for spam jeg heller. Men vil ikke kalle dette spam.

Om du skal unngå spam er du pliktig til å få mottaker til å signe opp på en opt-in e-mail liste gitt. Å sende mail til folk du ikke kjenner med "tilbud" er det spam, thazz it!

edit: ja, dette gjelder nok desverre i alle land (som jeg vet ihvertfall).
 

xcp

Medlem
Vil avslutte dette med to posteringer fra medlemsforumet da de handler om spam:

"Hi folks! I just joined and don't even know how to use it. But I'm trying to figure out how this is not considered spam. You all must have grappled with this question. I'm afraid to use it. Please don't all jump on me, I know absolutely nothing about Stephen or the negativity around this program. I am just wanting to protect myself."

Svar på dette spm.

"LOL, that's a legitament question, no one is going to jump on ya!!

Look, I've work with another ad network before I joined contactthem and am well trained and versed in the spam laws and ethics of contacting website owners. Now, these emails are not commercial, you are not selling anything...quite the contrary you are offering website owners up to $4800 a month to add our banners and that is merely asking for a partnership. This is not spam.

I can't say that you won't have a few webmasters (not many) who will say you spammed them...but we have the documentation that you are not spamming...ignore them and move on.

I hope this helps!"
 

Keanu

Geek
Vel, det er nok litt øynene som ser akkurat det der.

Uansett, velkommen til forumet, og så har du lært på den harde måten at det ikke er lurt å starte på et forum med affiliate-lenke i første post. ;)
 

picxx

Well-Known Member
Tror "Stephen" lever litt i fortiden. Siden hans tid er det kommet nye lover skjønner du :)

Om du velger å overse det står du fritt til å gjøre det, men det å bruke en emailsniffer for å "gi ut tilbud" til andre webmastere er i dag betraktet som spam, hverken mere eller mindre. Du kan gjerne teste det på meg, men regn med en rettssak :)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ok, så det eneste man tjener noe på er å få andre til å melde seg på, som så igjen skal tjene penger på at andre melder seg på?

Pyramidespill kalles det der. Jeg kan tilby deg å være nesten helt på toppen i en pyramide, kun 1000kr! Du er garantert nesten helt på toppen, jeg starta den akkurat nå!

(PS: Håper egentlig du ikke har vært så dum at du faktisk HAR betalt for det der... men i såfall må jeg spørre: Hvor mye tapte du på T5PC?)
 

Msites Ltd

Livsnyter
atomet - mener å huske at du har startet den der pyramiden før..... eller driver du flere ??

og jeg må si at du er litt naiv xcp! hvis du ikke ser noen brister i systemet og fremgangsmåtene må jeg si at jeg har liten tillit til deg......
 

TorsteinO

Art Director & grunder
hehe, nei, var utrolig nok ingen som bet på sist, så jeg prøver igjen :D

Gjorde faktisk akkurat det samme når jeg gikk på VGS for... massevis av år siden. Stort sett alle vestkantidiotene på skolen hadde blitt med på noe pyramidegreier, og prøvde å prakke det på alle mulige folk i hytt og pine... Etterhvert gikk jeg så lei av å si nei at jeg begynte å tilby de som spurte å være trinn to i en helt nystarta pyramide istedet, tror de skjønte da hvor tåpelig det var :D
 

Daniel

q(O_o)p
Det morsomste med MLM og pyramideopplegg er hvordan all logikk blir pakket vekk og man er plutselig sikker på at man kan si opp jobben og leve livet.

Amway/Quixtar/Se7en/T5PC/WGI. Ja, det finnes folk som tjener sykt med penger, men de sitter som regel på toppen.

En regel gjelder uansett:
"Er tilbudet for godt til å være sant så er det det"

fakeedit: genialt å se annonsene google hoster opp i den topicen her.

"Online penge guide
Hvordan bli millionær på nettet Fantastisk måte å tjene penger på"

btw: Hva heter selskapet?
 

xcp

Medlem
Denne saken er vi ferdig med. Og barnslige kommentarer kan du spare deg for. Jeg vil tro dette skal være et seriøst forum..
 
Topp