Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tjen 4800$ i måneden ved å vise en annonse på din hjemmeside!

xcp

Medlem
De heter contactthem
Synes noen har det litt for lett med å poste dumme kommentarer uten å tenke seg om bare.
 

xcp

Medlem
Jeg er vel kanskje en av de heldige som dette fungerer for.. Alt fungerer jo ikke for alle
Åja jeg er enig idet at jeg var altfor kjapp med å poste. My bad
 

Daniel

q(O_o)p
Men du ser ikke problemet i en sånn løsning?

At alle pengene du tjener går på bekostning av andre?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Foreslår at noen stenger denne tråden snart.. dette er scam, lureri og fjotteri og det har vi fått dokumenter grundig. Så bare steng.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Det morsomste med MLM og pyramideopplegg er hvordan all logikk blir pakket vekk og man er plutselig sikker på at man kan si opp jobben og leve livet.

Amway/Quixtar/Se7en/T5PC/WGI. Ja, det finnes folk som tjener sykt med penger, men de sitter som regel på toppen.

En regel gjelder uansett:
"Er tilbudet for godt til å være sant så er det det"

fakeedit: genialt å se annonsene google hoster opp i den topicen her.

"Online penge guide
Hvordan bli millionær på nettet Fantastisk måte å tjene penger på"

btw: Hva heter selskapet?

AmWay selger jo faktisk produkter og er ganske store utenfor Norge. Synes ikke det er noe du kan sammenligne med T5PC.

Jeg fikk tilbudet for en del mnd siden om å være med på dette, og har fått tilbud fra andre slike greier også, og sjekket opp i en del av det. og AmWay er det som er minst pyramidespill av alle vil jeg påstå å si.


T5PC og andre selger "liksom produkter" mens Amway selger virkelige produkter som faktisk fungerer. (og nei, jeg er ikke med i Amway, følte jeg bare måtte si min mening her, hehe)
 

Daniel

q(O_o)p
Amway selger produkter som i og for seg er bra, problemet er at når man blir dratt inn i det ender man med å bli prakka på motivasjonsmateriale for tusenvis av kroner. Annet problem er jo at de fleste blir med på feil grunnlag.

MLM er en genial greie på papiret, akkurat som kommunisme :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
Kommunisme (må ikke forveksles med sosialisme) har ført til (give or take a few millions) omtrent 50 millioner dødsfall som en følge av sult, henrettelser, etc. Stalin tok livet av 30 millioner, Pol Pot ca 2 millioner, osv. I Kina tok Mao (maoisme, må ikke forveksles med kommunisme eller sosialisme) livet av drøyt 50 millioner.

Genialt på papiret? Tja. Det er vel sosialisme du mener her. Mange som bytter på disse begrepene. Kommunisme var den politikken Lenin og co satte igang etter den russiske revolusjon for å få innført sosialisme en eller annen gang down the road. Kommunismen ble det Marx definierte som "Proletariatets diktatur" der arbeiderne i en overgangsperiode skulle overta produksjonsmidlene og la seg styre av andre. Etterhvert skulle sosialisme, også kallt Utopia av Marx, liksom glidende komme.

Dette gikk selvsagt i dass, og Sovjet er vel kanskje det mest elitestyrte samfunn vi noensinne har sett.

Ikke bruk begreper du ikke forstår, og bruk dem ihvertfall ikke en positiv kontekst når de utelukkende har ført til lidelser.
 
Topp