Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger kritikk om nettsiden min

Status
Stengt for ytterligere svar.

bellavista

Banned
Tusen takk for det :) Det var på et bare timer faktisk :) Endelig noen som sier noe positivt til nettsiden min, det betyr utrolig mye. Mye kjekkere å høre det, enn folk som bare slenger negative tanker til meg..
 

bellavista

Banned
Rart alle skriver "jeg deltar" på veggen din.... Tror du skal skjerpe deg.

Du har ingen rett til å bare skrive at jeg må skjerpe meg, jeg har ikke gjort noe galt. Hvis du bare skal komme her å snakke negativt, så kan du skrive til noen andre. Jeg er drittlei av alle dere som skriver negative kommentarer. Get a life.
 

Kassimaja

Geocacher
Rart alle skriver "jeg deltar" på veggen din.... Tror du skal skjerpe deg.

Noen har tydeligvis lovt bort idolbiletter til noen av dem som liker og skriver jeg deltar. Når da en stor del av dem som skriver "jeg deltar" har bilde av Justin Bieber på profilen sin sier nok det ganske mye om de som liker...

Skal bli artig å se hvem som vinner i alle fall
 

tom3008

Medlem
Noen har tydeligvis lovt bort idolbiletter til noen av dem som liker og skriver jeg deltar. Når da en stor del av dem som skriver "jeg deltar" har bilde av Justin Bieber på profilen sin sier nok det ganske mye om de som liker...

Skal bli artig å se hvem som vinner i alle fall
Word!
 

tom3008

Medlem
Du har ingen rett til å bare skrive at jeg må skjerpe meg, jeg har ikke gjort noe galt. Hvis du bare skal komme her å snakke negativt, så kan du skrive til noen andre. Jeg er drittlei av alle dere som skriver negative kommentarer. Get a life.
Du har bare drevet 3 sider på et domene på under en uke... Ikke noe galt nei, men bare helt retarded... Har ikke tenkt så langt du.
 

bellavista

Banned
Du er retarded som gidder å bruke fritiden din på å kommentere nazi kommentarer til andre. Der viser du hvor lite du har på å gjøre. ++ Det kalles å utforske de forskjellige nettmulighetene man har, også satse på det man synes er gøyest og som man kan lykkes med.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Mener du virkelig at du i løpet av et par dager klarer å finne ut hva som kan lykkes og ikke? For du holder jo ikke på særlig mye lenger med hvert prosjekt...

Hvor mange Idol-billetter deler du ut og til hvilken sending?
 
Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp