Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger kritikk om nettsiden min

Status
Stengt for ytterligere svar.

TorsteinO

Art Director & grunder
Sletter nå profilen min, og kommer aldri tilbake til dette forumet. Er dere fornøyd nå ?

Syns det hadde vært bedre om du slutta med lureriet og heller satsa på å gjøre ting ordentlig fra starten (legger merke til at du ikke forteller noe som helst om hverken canon-konkurransen eller denne daglige 1000-kr-konkurransen, så da antar jeg at det betyr at det var lureri i begge tilfellene, som ting ellers tyder på).

Du får heller bare komme tilbake hvis du vil gjøre ting ordentlig, spør gjerne om råd og tips, bare dropp jukset/snarveiene :)
 

picxx

Well-Known Member
Ok, fritidsmoro er ikke noe å skryte av og guttungen bak har vel benyttet seg av litt shady metoder for å trekke besøk (hvem har vel ikke forsøkt det som 14 åring, enten det var ved å selge lodd eller starte en konkurranse på en nettside?).
Likevel er det bak mål å begynne en omfattende "jakt" på personen bak nettsiden.
Ingen som har spurt om dette og det er heller ikke intressant for andre enn se og hør kåte lesere som mesker seg og får ståpikk når de får kline litt gørr om andre utover på offentlige forum.

Ta nå i anstendighetens navn å voks opp en smule, gi kritikk til det som blir spurt om og i det minste forsøk å oppføre dere som voksne (hvis det er noen over 14 år igjen på forumet).
 

NilsF

Medlem
Det var da voldsomt, fikk du tenning nå? Halve tråden har jo vært en jakt på hvem denne lurendreieren er.

Edit: Mye info ligger tilgjengelig på internett... Jeg er rimelig sikker på hvem Bellavista er, men ikke alle liker at informasjonen kommer frem...Mye info ligger tilgjengelig på internett... Jeg er rimelig sikker på hvem Bellavista er, men ikke alle liker at informasjonen kommer frem...
 
Sist redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp