Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger kritikk om nettsiden min

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kassimaja

Geocacher
181680_204064312943404_191182384231597_922791_1041628_n.jpg


Tenkte jeg skulle sende inn noen bilder og om jeg klarer å vinne. Trekkes tydeligvis 1000 kroner hver dag
 

Kassimaja

Geocacher
Blar du deg nedover siden ser du at mange kommenterer at de vil være med på idolsending de også. Så det er nok en konkurranse der du kan vinne biletter. Regner med at TS har biletter og at det ikke er noen lurekonkurranse. Håper også at reklamen jeg fant på fb siden om at de deler ut 1000 kr. hver dag til folk som sender inn bilder og videoer stemmer og at det ikke er noe lureri
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Skal bli artig å se hvem som vinner i alle fall

Tror ikke du skal holde pusten mens du venter på det... når jeg kjørte noen kjappe google-fu-øvelser fant jeg denne her - en konkurranse han tydeligvis kjørte tidligere i år, men det ble aldri publisert noen vinner ser det ut til (se kommentarene på fb-eventen):

Her kan du vinne et Canon EOS 5D II kamerahus levert av FritidsMoro.com (latzy)
Vinn et canon EOS 5D II kamerahus (Kristina)
Log In | Facebook
 

picxx

Well-Known Member
firitdsmoro er bare sjååå schtiiilig azzz! :D
 

Kassimaja

Geocacher
Blir kvalm, egentlig trenger vi ikke trådstarter på dette forumet, svindel.

Jo , nå trenger vi han mer enn noen sinne. Han burde virkelig komme på banen med en forklaring, for den kan finnes. Eller han burde komme med en beklagelse og den bør være stor...
 

Kassimaja

Geocacher
Dette her engasjerer i alle fall folk som meg. Jeg byr to Bugg og en Cola til den som klarer å spore opp hvem dette egentlig er. Er det en bekymret mor, en gutt på 14 eller en mann i tjueåra som han påstår her inne.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp