Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Veggfolie.no - resultatet etter 1 måned

kongen

kongemedlem
Hehe, vet hvordan det er å ha server som kneles. Bør oppgraderes på websider man har sin "core business" på. Hvor mye tar Groupon? 50%?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Kjørte en kampanje med Groupon idag. Serveren vår knela klokka 16 og tok litt tid å fixe men er nå oppe igjen. Til tross for 5 timer nedetid i prime-time så har vi hatt 12 ganger så mange besøk som tidligere rekorddag hittill samt solgt over 1000 gavekort

Dette er meget bra! Men, da må jeg nesten spørre, siden jeg har så mye om disse group-on tilbudene. Tjener dere noe penger på det?
 

n0stra

Medlem
Dette er meget bra! Men, da må jeg nesten spørre, siden jeg har så mye om disse group-on tilbudene. Tjener dere noe penger på det?

Ikke akkurat, ser mer på det som reklame hvor vi ikke betaler noe annet enn å selge endel produkter til kostpris. men vi taper jo heller ikke noe på det. Å nå ut til 300.000 medlemmer på den måten og booste besøkstallene våre noe helt vannvittig er verdt mye det også. I tillegg har vi økt facebookvennene våre med 25 prosent idag. Endel som har laget seg konto på siden vår samt meldt seg på nyhetsbrev også :) Og masse mailer (ca 80) vedrørende skreddersydde design på oppdrag.
 

a10

Medlem
Utrolig morro å følge prosjektet.
Har du skrevet om hvilket system dere kjører på? (script) ?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Groupon er vel genialt for de bedriftene som har produkter/tjenester hvor det er stor sjangs for at kundene kommer tilbake. Jeg har en bekjent som driver egen kiropraktorklinikk og selvom han nærmest gir bort den første konsultasjonen (pga rabatt til kunden og penger til Groupon), vil de aller, aller fleste kundene komme tilbake igjen for flere behandlinger og dermed gjør det ikke så veldig mye om han ikke tjener så mye på den første timen.
 

n0stra

Medlem
Om 40 minutter kjører vi igang en ny Groupon kampanje. Denne gangen på en spesifik produktkategori. Pga suksessen forrige gang fikk vi diktere kontrakten i langt større grad denne gangen i tillegg til at vi har valgt å prøve en runde hvor frakten ikke er inkludert.

Det vi nå skal kjøre (kun i Trondheim i 2 dager først, deretter landsdekkende) er:

- 1 krittavle (i veggfolie) i valgfritt design størrelse 58x80
- 1 hvit kritt-tusj
- 25 % rabatt på alt annet i butikken du kjøper samtidig

Butikken håndterer selv handlekurvreglene for rabatt, minst mulig kunden kan rote til selv.
 

Kassimaja

Geocacher
Lykke til. Blir spennende å høre om dere klarer å gjenta suksessen!
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Dersom alle hjelper alle blir det nok bedre og bedre for oss alle - tipset nettopp gjennom Twitter om veggfolie.no - se Twitter. De små dryppene kan kanskje virke litt de også?
 
Topp