Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tråd med tips om nye, gode, annonseringstilbud

Mats@TD

Medlem
Nytt program EFI

Nytt program hos TradeDoubler:

EFI - EFI

Hos EFI finner du en rekke kvalitetsprodukter som konverterer svært godt. For å forsikre EFIs kunder om at kvaliteten på deres produkter stemmer med det som står i reklamen, lar EFI deg prøve gratis eller med minst 80% rabatt.

Over 400.000 fornøyde abonnenter i Skandinavia foretrekker å få varene levert rett hjem i sin egen postkasse. Ny forsyning kommer automatisk. - Det er enkelt å gjøre endringer - enten du skal hoppe over en forsendelse eller melde deg ut.


EFI har en masse forskjellige produkter hvor de fleste tilbyr gratis prøver. Slike tilbud konverterer normalt veldig godt.
 
Comeandstay: hvordan signer jeg opp i deres program.
Jeg fant ikke annet enn et kontaktformula når jeg gikk inn på sidene.

Surveys gjør det alltid godt, så noen ekstra kroner fra CandS takker jeg ikke nei til. :)

Kontakta mig så skapar jag ett konto.
jakob @ comeandstay.com
 

picxx

Well-Known Member
Advertising er ute med en leads kampanje for L'easy.
Utbetaling på 24,82.- / lead.

Euroads kjører samme kampanje med en utbetaling på 33,63.- / lead.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Det er pr kunde som legger igjen navn og nummer for å bli ringt opp av Leasy om jeg ikke husker feil.

Så ordner de opp sammen om hva de skal ha, så kommer Petter og setter opp alt :p
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Euroads kjører klikk kampanje på 'mama mia bingo' - 1,47.- / klikk
Ikke den helt store summen, men det er ÅPEN søkeordspolitikk.
 

Joakim@TD

Medlem
Optimalprint

Nytt program hos TradeDoubler

Optimalprint
IKEA forandret møbelindustrien – og måten folk handler møbler på. RyanAir og Norwegian har forandret flybransjen, med nettbestilling og lave priser. Optimalprint forandrer nå trykkbransjen! Hos Optimalprint får du 50 kroner per bestilling. I tillegg til vanlig provisjon vil OptimalPrint i april og mai også gi betaling per unike klikk. Det betales 2,- per unike klikk og dette kommer i tillegg til provisjonen på 50,- per bestilling

Kvalitetsprodukt med isale provisjon i tillegg
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Comeandstay har kommet ut med en av de beste klikkkampanjene jeg har vært borti...

Vinn 3 stk. Sony Ericsson w890i - Betaler hele 0,00 kr per klikk...
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Nytt program hos TradeDoubler

Optimalprint
IKEA forandret møbelindustrien – og måten folk handler møbler på. RyanAir og Norwegian har forandret flybransjen, med nettbestilling og lave priser. Optimalprint forandrer nå trykkbransjen! Hos Optimalprint får du 50 kroner per bestilling. I tillegg til vanlig provisjon vil OptimalPrint i april og mai også gi betaling per unike klikk. Det betales 2,- per unike klikk og dette kommer i tillegg til provisjonen på 50,- per bestilling

Kvalitetsprodukt med isale provisjon i tillegg

Ah, den der passer veldig bra til en side jeg slipper om noen dager! Faan så bra å kunne tjene penger på eksamensprosjektet :D
 

picxx

Well-Known Member
Comeandstay har kommet ut med en av de beste klikkkampanjene jeg har vært borti...

Vinn 3 stk. Sony Ericsson w890i - Betaler hele 0,00 kr per klikk...

Det er en revshare kampanje.
mmmedier har flere slike kampanjer som faktisk betaler bra (foruten forbrukerrabatten som faktisk ikke betaler i det hele tatt).
 
Topp