Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tråd med tips om nye, gode, annonseringstilbud

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jau.. Dette var da morro :p Hehe... Og jeg som trodde det var en tabbe fra Comeandstay sin side. Takker for at dere sier ifra!
 

sKrud

Meget sliten student
OptimalPrint har nå endret sin struktur i forhold til KWB. De betaler nå, hold dere fast, 50kr per salg!

I kategorien som de kaller KWB har de rett og slett kuttet klikk provisjonen. På begrunnelsen av at vi som er KWB kan jo skaffe all den trafikken vi vil til en billig penge. Å bør derfor ikke ha noen goder for det.
Synes TD har tapt seg utrolig de siste 10 månedene og bør virkelig kjøre strenger krav til hva som er tillatt å betale oss.

Dette blir bare _for_ dumt!
 

picxx

Well-Known Member
Noen som har funnet noe bra på TD i det siste innenfor teknologi/data/it/informasjon sjangeren?

Det er vel ikke værre enn å sjekke hvilke programmer du kan søke på....
 

picxx

Well-Known Member
Nazar betaler ut hele 563,47.- / lead via euroads. Verdt å sjekke ut! <--- Masse aff. linker...
 

Lucas Locke

http://p2part.com
Advertising kjører nå en Chess kampanje med SE 890I til 1 kr. Annonsen betaler 2.70kr pr klikk. Er ikke dette ganske bra?
 

Bjrl

Medlem
Ja, den er publisert hos Euroads nå. Jeg er usikker på hvor man pusher en slik kampanje, men kan nok finne på noe lurt. Hvis noen har tips, så shoot :)

Er det lov å spørre bareare hva det koster utover salgsprovisjonen å kjøre en kampanje via Euroads? Og gi oss gjerne en oppdatering på hvordan det går med antall affiliates og konverteringer. Jeg vurderer å kjøre noe slikt selv i en ikke altfor fjern fremtid - men for et helt annet produkt/tjeneste.

Mvh
Bjørn Jarle
 
Topp