Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt Norsk Affiliate Program

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg fikk faktisk svar fra Gitte nå idag, der han sender meg 2 siste rapporter i en epost. Samtidig forklarer han at det har vært litt rot med utsenelse av rapporter sist måned, og beklager det....

Samtidig viser det seg at kommunikasjonen mellom ham og Gitte overhodet ikke kan være mye bra. Jeg får plutselig opplyst om at jeg må sende en faktura, når jeg tidligere er opplyst om at jeg kun trenger sende ett enkelt lite billag med nødvendige opplysninger. Samtidig får jeg opplyst om en uttbetalingsgrense på 100,- som riktignok ikke er mye penger, men Magnus fortalte meg for all del da jeg kom inn i nettverket at han aldri hadde hørt om noen som helst utbetalingsgrense!

Jeg har heller aldri mottatt en eneste epost om nye kampanjer hos Clash, slik som jeg ble fortalt av Magnus samme dag som jeg kom inn i nettverket.
 

Niclas

New Member
Jeg fikk en litt morsom mail fra Clash idag. Man kan godt si at jeg ikke akkurat har prioritert Clash den siste måneden så det hele endte på 1 registrering til 10 kroner. Så nå ønsker Stephanie hos Clash at jeg skal sende dem en faktura på 10,- Vi får se... :)
 

picxx

Well-Known Member
Jeg fikk mail her tidligere en mnd. om å sende dem faktura, men ettersom beløpet avr på under en tusenlapp lot jeg være.
Om en bare følger litt med på kontoen sin og har oversikt over hva man har tjent er det jo ikke være enn å sende dem en faktura når du synes det er på tide med en utbetaling.
En trenger vel strengt tatt ikke noen bekreftelse fra nettverket for å logge seg inn, sjekke saldo og oversende en faktura. :)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
har ikke hatt noe problemer med å få svar på epost jeg. Da fra Magnus som var den som ønsket meg velkommen til programmet.

De har vell fått litt mangen affs. på litt kort tid, og får ikke svart alle med en gang vil jeg tro.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg fikk faktisk svar fra også Magnus i går. Han er på ferie, og har motattt flere 100 mail i løpet av noen få dager borte. Det er nok ikke så rart vi må vente unormalt lenge på svar.
 

Bjørnar

Gründer
Hei,

Det begynte jækla bra i denne tråden, men før jeg gidder å signe meg opp hos dem, hvordan er ståa hos dem nå? Betaler dem greit, svarer dem på supporthenvendelser etc? Ferien bør vel være over nå :)

Har ca 100-150 000 sidevisninger pr mnd, så hadde håpet å kunne dradd inn litt mer enn det adsense gir ;)

Bjørnar
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har ikke fått svar på mine siste henvendelser. Derimot har jeg mottatt utestående for Mai og Juni, 18. August. Noe som da ikke er mer enn over 30 dager forsinket...

Jeg har heller ikke mottatt kroner for Juli, noe jeg ble lovet og motta senest 15. August. Kort sagt bare rot. Selv kommer jeg til og kutte dem ut 110% om det ikke kommer noen forklaring på hva pokker som egentlig skjer.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Jebbis: om du hele tiden er rask med å oppdatere f.eks konkurransene (10,- pr stk som melder seg på) så kan du nok kunne tjene inn en del penger der. Men du må hele tiden oppdatere med de nyeste og helst ha en del forskjellige.

Før var vi veldig få som brukte dette programmet og da var det lite sider som hadde reklame for de konkurransene. Men nå er det litt flere, og da er de på flere sider. Besøkende vil ofte ha litt "ekslusive" konkurranser som de ikke ser overalt :p


Kudostrafikk (og da sikkert også twinglytrafikk) gir penger på de reklamene der, bloggrevyen og lignende gir ikke en dritt:p
 

picxx

Well-Known Member
hvordan er ståa hos dem nå? Betaler dem greit, svarer dem på supporthenvendelser etc? Ferien bør vel være over nå :)

Bjørnar

Jeg har mer eller mindre sluttet å bruke clash-media.
Ikke nødvendigvis grunnet sein/ingen utbetaling eller dårlig support, da jeg ikke har erfaring fra dette, men rett og slett fordi kampanjene deres betaler dårligere enn samme kampanjer i andre nettverk.
Noen eksklusive kampanjer har de dog, og disse får man OK med salg på.

Når man har såpass nisjebaserte sider som det du har ville jeg heller satset på mere nisjebasert affiliate annonsering kontra alle disse konkurransene og nyhetsbrevene. Tror folk sånn generelt begynner å bli litt lei av disse konkurranse/nyhetsbrev annonseringen også.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg vil gjerne oppdatere litt på Clash Media-fronten.! For en tid tilbake kom det enda en medarbeider på banen (Silje,) og i ettertid av dette ser det ut til at Clash virkelig begynner og få ting på plass!

- Utbetalinger har vært veldig presise både i August og September. MEGET kjapp respons når jeg har tatt kontakt på epost, og ikke minst: Jeg har aldri opplevd ett affiliatenettverk som prioriterer sine affiliates så høyt som Clash nå har begynt og gjøre!

Kort sagt, vil jeg hvertfall nå få anbefale Clash til dere som enda ikke har begynt med dem, eventuelt ikke bruker dem! ;)
 
Topp