Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Goodleadz - svindel

Tonny Kluften

Administrator
Til no har jo eg tatt ut den sum eg satt inn i begynnelsen, så for min del er alt annet ren fortjeneste hver dag.
Opp til dere å tru på dette, og til Oslo gidder eg ikkje å reise bare for å bevise til en 7 åring at dette faktisk fungerer og betaler meg ut penger.

Vel, alt du får inn nå er ikke overskudd, men betaling for jobben og tiden du har lagt i dette.
Ingen behøver å bevise noe, det bare det at uten bevis så kan hvem som helst si hva som helst, sånn er det bare.
 
M

Malimba

Guest
hehe.. Hadde eg brukt den tiden eg bruker no til å jobbe på Rimi, så kunne jo eg ikkje jobbet i min egentlige jobb!!! Herregud da mann, kanskje viss eg hadde klonet meg selv, så kunne eg jobba på Rimi og min jobb samtidig,og da slipper jo man goodleadz.com som alle er så redd for! Life sucks eller??
 

picxx

Well-Known Member
hehe.. Hadde eg brukt den tiden eg bruker no til å jobbe på Rimi, så kunne jo eg ikkje jobbet i min egentlige jobb!!! Herregud da mann, kanskje viss eg hadde klonet meg selv, så kunne eg jobba på Rimi og min jobb samtidig,og da slipper jo man goodleadz.com som alle er så redd for! Life sucks eller??

Så det du sier er at du ikke har brukt noe tid på å gått i 0 hos goodlescam? WOW, et slikt program må jo være en gudegave :D
 
M

Malimba

Guest
hehe, du er meg ein skikkelig luring picxx. Wooww... But but, dere får forsette å krangle her om Goodleadz fungerer eller ikkje, så kan goodleadz forsette i fred og ro med å betale ned på huslånet mitt! hadet bra:) kommer tilbake om eit par mnd`er med oppdatering:)
 

Erlend

Medlem
hehe, du er meg ein skikkelig luring picxx. Wooww... But but, dere får forsette å krangle her om Goodleadz fungerer eller ikkje, så kan goodleadz forsette i fred og ro med å betale ned på huslånet mitt! hadet bra:) kommer tilbake om eit par mnd`er med oppdatering:)

Få vite det ekte navnet ditt da Malimba, så får vi finne ut hvilken idiot det er som tror på dette her.
 
M

Malimba

Guest
Erlend, du kan no selv begynne med å vise ditt ekte navn din idiot:) Eg Heite Stian
 
M

Malimba

Guest
Sorry Mac, gir desverre ikkje mitt fulle navn pga av at eg gidder ikkje å bli hengt ut på nettet som en idiot som går på nokke som er "så dumt"! Det funker for oss som bruker det, og for dere som ikkje bruker det så må eg bare sei; So long suckers!
Nei, nok er nok. Hade bra og lykke til med dette barnslige opplegget dere :)
 

Truls Lurås

New Member
Hadde egentlig bestemt meg for ikke å skrive mer her så dette er bare for å opplyse dere litt. Helge komenterer gisle hannemyr i sin egen blogg så kan der se hvilke personer som komenterer her på forumet. En unskyldning fra Gisle hadde vært på sin plass. Let etter bloggen på google så kan dere se selv.
 

picxx

Well-Known Member
Synes Gisles innlegg om goodleadz var både informativt og seriøst jeg, i motsetning til enkelte av de barnslige kommentarene som er gitt under innlegget.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ok, av ren nysgjerrighet prøvde jeg faktisk å finne noe blogginnlegg som det Lure-Trond snakker om, men dessverre svikter min Google-Fu meg, og jeg kan ikke finne noe som helst svar til gisle (hverken "gisle" eller "hannemyr" ser ut til å være nevnt der i det hele tatt?) på helgenormann . net, som såvidt jeg forstår er sjefssvindlerens personlige blogg, og deretter litt generell googling rundt helge normann og gisle hannemyr, men det eneste resultatet jeg finner er Gisles nydelige slakt av goodleass.

Så, hva er det du babler om Trond? Eller heter du egentlig Helge og har glemt å publisere innlegget helt enda?
 
Direktelenke

Innlegget som Trond sikter til fra Helge (intet etternavn er oppgitt, men etter alt å dømme fra selveste Helge Normann) er faktisk postet av ham i min egen blogg. Her er en direkte URL: Universitetet i Oslo har ansatt en LØGNER.

Innlegget er faktisk så bra skrevet, med sin grundige dokumentasjon og overbevisende argumentasjon, at jeg synes det er best å la det bli stående ukommentert.
 
Sist redigert:
Topp