Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noyos suspendert igjen

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei,

Prøv å ta kontakt direkte med Public Domain Registry | Home hvor domenet ditt ser ut til å være registrert og forklar situasjonen. Om de kan gi deg tilgang på domenet kan du flytte det hvor du måtte ønske. Om de ikke kan det må du få tak i den kroppen ved navn Mads og få han til å åpne for flytting.

Utklipp fra whois:

Domain Name: STROEMME.COM
Registrar: DIRECTI INTERNET SOLUTIONS PVT. LTD. D/B/A PUBLICDOMAINREGISTRY.COM
Whois Server: whois.PublicDomainRegistry.com
Referral URL: Public Domain Registry | Home
Name Server: DNS.PARKPAGE.FOUNDATIONAPI.COM
Name Server: DNS2.PARKPAGE.FOUNDATIONAPI.COM
Status: clientTransferProhibited
Updated Date: 26-feb-2011
Creation Date: 25-feb-2010
Expiration Date: 25-feb-2012
 

eightworx

Art Director
Nå har jeg kontaktet dem over dager og det eneste de kan hjelpe meg med er å gi meg tilgang til noyos sin hosting avtale med dem.. jeg må nok vente til mit domene blir suspandert og deretter snuppe det opp igjen :S
 

Liljemor

New Member
Nå sliter jeg med samme problemet med Noyos, ingen respons når jeg tar kontakt.
Og kontoen min er suspendert, til tross for at jeg har betalt i tide.
Skikkelig kjipt når det ligger en nettbutikk der som jeg ikke får tak i, og det gjør ikke store underverker for beliggenheten på google etterhvert.

Kan man få tak i domenet når det er suspendert da? taitasi.com er domenet, og Noyos sitter med adminrettighetene. På meitai.no, har jeg rettigheten ser det ut som....Domene ser ut til å være oppe å kjøre til neste år en gang.

Jeg har ordnet meg nytt hotell i helga, men det hjelper kanskje ikke så mye i denne situasjonen....
 

Nutz

Med lem
Var en orange headerlinje "/cgi-sys/suspendedpage.cgi"-sak der..

Account Suspended


This Account Has Been Suspended
 

skogtrollet

Medlem
Hei!

Har ikke vært aktiv her på lenge desverre. Ga opp internett entrepenør prosjektet mitt, da jeg ikke fikk mere kontakt med noyos i fjor. Her er to tråder vedrørende dette:
https://www.webforumet.no/forum/lukket-forum/9550-hva-gj-r-man-hvis-eieren-av-webhosten-din-d-r.html
https://www.webforumet.no/forum/lukket-forum/9329-noyos-g-tt-under-jorden.html

På dette tidspunktet mistenkte jeg at eieren av noyos bare la ned businessen sin. Har prøvd å ringe en par forskjellige nummer men aldri fått svar.

Han skylder meg penger.

Har funnet han på facebook, men han har ikke godkjent venne forespørselen min. Han går ikke under sitt ekte navn på facebook.
 

Liljemor

New Member
Jeg har heller ikke fått kontakt med han siden i fjor sommer/høst. Det startet med at jeg betalte et domene, og det ble aldri skiftet om fra "ikke betalt" på kundesidene. Jeg fikk aldri noe svar, prøvde igjen ved mva oppgjøret, med null resultat.

Og nå står sidene som suspendert....

Jeg kan love dere at han skylder meg penger også, ikke bare mine innbetalinger, men mest av alt tapt salg ved at jeg har forsvunnet med nettbutikken min fra nett!

Eieren var jo verdens mest hjelpsomme og hyggelige....hvem vet, kanskje har det skjedd ham noe, og han ikke kan råd for det....

Men dette er kjipt!:(

Dere andre som har saker og ting på Noyos; Sørg for å lagre kopier av både tekst og bilder, det ser ut som vi forsvinner en etter en når betalingene ikke blir fulgt opp derifra.

Jeg mangler mye fordi jeg ikke sikret meg backup i tide...
 
Topp