Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Review me på norsk

picxx

Well-Known Member
Min konto her er oppe og går enda, og har også fått utbetaling fra dem.. Venter min andre nå, som jeg regner med er rett rundt hjørnet. Merkelig at dette skjer med bare noen av oss da.. :s

Yeah... logger inn fint om jeg bruker .com adressen, mens det bare er tull om man bruker .no adressen. Mulig de holder på med noen oppgraderinger, men hadde vært jævla kjekt om man hadde sagt fra til publisherne om man gjør noe slikt...:eek::rolleyes:
 

Msites Ltd

Livsnyter
Tenkte jeg skulle regge meg på denne og gjorde det! Siden jeg bor i Danmark satte jeg Danmark som land under der jeg avga informasjon om paypal! Og, da får jeg KUN opp de danske tilbudene..... Betyr dette at jeg må regge en konto for hvert land jeg driver blog i ??
Tungvint som f.....
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Tenkte jeg skulle regge meg på denne og gjorde det! Siden jeg bor i Danmark satte jeg Danmark som land under der jeg avga informasjon om paypal! Og, da får jeg KUN opp de danske tilbudene..... Betyr dette at jeg må regge en konto for hvert land jeg driver blog i ??
Tungvint som f.....

Akkurat dette var jeg selv nysjerrig på også.. Har nå sendt dem totalt 2 eposter, og ikke ett eneste svar har kommet.

edit: Første epost var sendt 12. April!
 

picxx

Well-Known Member
Selv om systemet deres fungerer tilfredsstillende tror jeg det er bortkastet tid å prøve å kontakte support. Har sendt de en mengde forespørsler, men ikke fått svar på noen.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Selv om systemet deres fungerer tilfredsstillende tror jeg det er bortkastet tid å prøve å kontakte support. Har sendt de en mengde forespørsler, men ikke fått svar på noen.

Dem kjører seg selv i litt i grøfta om dem ikke svarer på mine forespørsler når jeg tilbyr dem nye sider å skrive om. Dem har jo trossalt ikke hatt noen nye annonsører på år og dag..
 

picxx

Well-Known Member
Kan vel hende de svarer om du kontakter dem som annonsør.
Om de ikke gjør det skjønner jeg ikke at de i det hele tatt driver tjenesten.
 

Adrian

New Member
Hehe, kontaktet dem om akkurat det samme som Kenneth, og fikk svar etter bare noen timer.
Svarte ikke på denne mailen, og fikk en ny mail dagen etterpå, med litt hyggeligere priser. Så det virker som de er desperate etter annonsører.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Når jeg tenker meg om skrev jeg mailen min på norsk. Skrev du på engelsk? Jeg har ikke fått noe svar enda.

Hadde du hatt noe i mot å fortelle hva slags prisforslag du fikk?
 
Sist redigert:

Adrian

New Member
Skrev på norsk, og fikk svar på dansk.
Husker ikke helt hva prisen ble, men kan se etter når eg kommer hjem.
 
Topp