Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Review me på norsk

Adrian

New Member
Normalprisen var 30 000 pr kampanje på 100 blogger. De er litt fleksible, og kan tilby lavere beløp også. De virker litt desperate, så du kan sikkert ordne en bra pris.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er fanken meg overpriset til de grader. Jeg ville ikke vært interessert i å betale stort mer enn maks 50 kroner per blogg for min egne prosjekter iallefall. Det er jo ikke akkurat noe hemmelighet at slike nettverk ofte er fyllt med møkkablogger som ble opprettet i går, null verdi i Google, 2 brukere og er generelt ganske crap. Avstanden er stor mellom kvalitetsblogger i slike nettverk, så 300 kroner bloggen er overpriset.

Og ja, når dem tar en såpass stor bit av kaka selv forstår jeg nesten ikke hvordan bloggere finner seg i det.
 

picxx

Well-Known Member
hmmm....

De tar inn 300 pr blogginnlegg og gir 50,- ut igjen!?! Dette er fanken meg dårlig deal for oss bloggere!

Mot hva!

Bloggere hvelger selv om de vil produktblogge,
og om de ikke liker dealen lar de være!
 

picxx

Well-Known Member
Dette er jo rett og slett svindel!!!

Fra annonsørens eller publisherns synspunkt.
personlig hørste jeg aldri noen klage på blogwaves før i dag, så jeg tviler på at det e publishere som synes det er svindel.
 

picxx

Well-Known Member
Dette handler om tillit til den andre forretningspartneren! Og, når man misbruker tilliten så sterkt som i dette tilfellet er det en dårlig deal.


Adrian fikk jo svar, kenneth får sikkert også svar.
Bloggere er overlykkelige over at de får betalt over 50 kroner for et blogginnøegg.... hvor misbrukes tilliten msites......
 

Adrian

New Member
Tilbudet om 300 kr var "normalprisen". Det er sikkert mulig å få prisen lavere, men for min del ser eg ikke at det ville være verdt det.
Som Kenneth sier, så er det sikkert mange blogger med dårlig kvalitet, og lite trafikk.
De lovet meg 400 visninger pr. blogger, og en "call2action" på 5-10%.
Noen burde testet dette ut og sett hvor bra responsen er.
 

picxx

Well-Known Member
De lovet meg 400 visninger pr. blogger, og en "call2action" på 5-10%.

Ikke dårlig.
På de bloggene jeg har registrert har man rundt 2-10 hundre visninger hver _DAG_ og man ville klart fått valuta for pengene.
I tillegg til at man får visninger vil man jo også få en langvarig effekt fra innlinker, så dette er definitivt en super deal som annonsør spør du meg!
 

Ivellios

Medlem
For min del har jeg ingen problemer med bloggerwave, som publisher. Har kun skrevet for de på to blogger, hvorpå den ene er en regelrett drittblogg og den andre ligger på gjennomsnittlig 150-200 unike om dagen, med opptil 1000 (på det beste). Som nyoppstartet har dette faktisk vært en stor motivasjonsfaktor, om sakene jeg har skrevet om tjener mye på det, er vanskelig å si. Det er dog åpenbart at de forskjellige jobbene baserer seg på hvor mye trafikk jeg har, da f.eks denne "modellkonkurransen" de kjørte kun var mulig å skrive om på den mest trafikerte bloggen min.
 

picxx

Well-Known Member
Om du tar prod.artikler, send meg en pm Ivellios. Jeg betaler ikke bra, men jeg betaler:)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Send gjerne meg en PM også Ivellios!

Når det gjelder Bloggerwave er det absolutt ingenting dem kan si til meg for å forsvare den prisen. Da skulle jeg isåfall at mulighet til å godkjenne bloggene i forveien på egenhånd.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Adrian fikk jo svar, kenneth får sikkert også svar.
Bloggere er overlykkelige over at de får betalt over 50 kroner for et blogginnøegg.... hvor misbrukes tilliten msites......

Jeg mener at når skjevheten i et forretningsforhold her er så stor som det kan se ut til er et misbruk av tillitsforholdet mellom to forretningspartnere. Publisher som gjør en stor del av arbeidet og BW som da sitter igjen med størsteparten av kaka.....
 
Topp