Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Review me på norsk

picxx

Well-Known Member
Det jeg reagerer på er at det ser ut som det er en meget skev fordeling av inntekter.
Når det gjelder aff.selskapene er jeg rimelig sikker på at fordelingen er veldig annerledes :)

Tradedoubler hadde i 2004 et oppstartsgebyr på 25.000.- + mnd. pris på 2500.- + evt. det man betaler ut i provisjoner (om de tar prosenter av dette er jeg usikker på).

Hadde det vært bedre om bloggerwave hadde tatt oppstart på 30.000.- + mnd. gebyr på 1500.- + evt. provisjon til bloggerne :confused:

Ser ikke helt vitsen med å reagere på en skjev fordeling om man er fornøyd med den sjekken man får utbetalt.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Tradedoubler hadde i 2004 et oppstartsgebyr på 25.000.- + mnd. pris på 2500.- + evt. det man betaler ut i provisjoner (om de tar prosenter av dette er jeg usikker på).

Hadde det vært bedre om bloggerwave hadde tatt oppstart på 30.000.- + mnd. gebyr på 1500.- + evt. provisjon til bloggerne :confused:

Ser ikke helt vitsen med å reagere på en skjev fordeling om man er fornøyd med den sjekken man får utbetalt.

Som du selv påpeker her er dette 4 år gamle tall, og vi må vel kunne si at ting har forandret seg MYE på disse fire årene.... Og, ja de tok prosenter av utbetalingen... For de andre tingene var for å dekke grunnkostnader på den tiden.

Men, et spørsmål......ville du bli med på en deal hvor jeg solgte annonser for deg og tok 85% provisjon ??
 

picxx

Well-Known Member
Men, et spørsmål......ville du bli med på en deal hvor jeg solgte annonser for deg og tok 85% provisjon ??

Om utbetalingen til meg hadde vært tilfredsstillende i mine øyne kunne du gjerne tatt 99%.
 
Topp